/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Afsyrede fyrretræs-møbler købes - hvor?
Fra : miomis
Vist : 2173 gange
100 point
Dato : 19-04-04 13:55

Hvor kan jeg købe afsyrede fyrretræs-møbler af ældre dato?
Jeg søger 2 garderobeskabe samt en kommode.

Orker ikke, at rejse land og rige rundt, via den Blå Avis samt Gul og Gratis.

Bor i Århus kommune, og har dog også fundet en annonce via Gul og Gratis på en møblebutik: "Dagsvad Gl. Møbler" beliggende mellem Randers og Langå.
Men er der ikke andre steder her/omkring, hvor jeg er bosat der sælger sådanne møbler?

Miomis

Kommentar
Fra : scandinavia

Dato : 19-04-04 14:00

Jeg ved der er et sted ude på djursland ved fjellerup/vivild. Jeg kan ikke huske navnet, men måske du kan finde det i tlf-bogen?
Det skulle utroligt billigt, og have et kæmpe udvalg

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 19-04-04 14:16

Hmmm...tak for din kommentar; scandinavia!
Har du en Danmarks-telefon bog? Spøg til side.
Jo, jeg kan søge på tdc eller krak, men det virker godt nok noget uoverkueligt, hvad skal jeg skrive/søge/ledeord??????

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 19-04-04 14:27

Ellers må der da også være loppemarkeder i din ende af landet!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-04 14:35

Prøv:

www.denblaafasan.dk

MVH
Camillasmoster

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 19-04-04 14:40

Ja, der er vel også loppemarkeder i min ende af landet.
Her til kan jeg også bruge den Blå Avis samt Gul og Gratis.
Men jeg gider ikke at søge mere, og derfor sætter jeg 100 point på højkant til specifikke adresser hvor jeg kan køre hen og se et lille/større udvalg.

Accepteret svar
Fra : ansgard

Modtaget 100 point
Dato : 19-04-04 17:29

Den 1. / 2. maj holder spejderne i Brejning loppemarked ved Brejning forsamlingshus Der plejer at være masser af gamle og nyere møbler Brejning ligger mellem Vejle og Fredericia. .

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 26-04-04 21:51

Ved godt, at jeg stadigvæk har dette spørgsmål åben.....men mangler stadigvæk konkret hjælp...

Tak for jeres hjælp!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-04-04 22:31

Ja, nu skriver du "stadig har dette spørgsmål åbent".

Hvordan lukker man sit spørgsmål?

Jeg har søgt dette og hint.
Gi' mig et hint, så' det fint..

Camillasmoster

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 26-04-04 22:58

Nå men jeg var på vej i seng.....*GGGG*

Ja, mit dilemma er, at jeg skal "accepter et svar" (se til højre på linie som kommentar), og derved give mine point til den, jeg syntes svarer bedst/korrekt med videre.
Men da jeg ikke har fundet et godt argument/kommentar til mit spørgsmål ønsker jeg ikke at lukke mit spørgsmål!

Knuz
Miomis

(kunne heller ikke helt finde ud af det i starten!!! *GGG*)

Godkendelse af svar
Fra : miomis

Dato : 13-08-04 09:48

Hej

Nu er tiden kommet til at lukke dette spørgsmål, da jeg har erhvervet mig afsyrede-møbler af ældre dato!

Jeg har valgt, at give dig - ansgard - min point, da du kom med et konkret svar!

Knuz
Miomis