/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til </Molokyle>
Fra : emesen
Vist : 646 gange
84 point
Dato : 18-04-04 23:47

http://www.hirsenet.dk/tillykke.htm
Men først efter 19-04-2004 00:01
Emesen/Eyvind. .........................................

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 94 point
Dato : 19-04-04 00:01

Tillykke Molokyle med de 44 år, håber du får en rigtig dejlig dag

// Toupie

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-04-04 00:07

44 er der
Må du have en god nat
Og en endnu bedre dag i morgen.......
Hurra for gamlefar ZZ

Mordex.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-04-04 00:12

Molo !!
Tillykke .. champagnen smager vidunderligt .. SKÅL !!
/PG

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 00:14

Må Kandu og alle vi andre berige din dag

44 er jo ingen alder for 43-årig ung mand

Tillykke med dagen....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-04-04 00:16

med de 44 år.

ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-04-04 00:25

fra

//bentjuul

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 19-04-04 06:09

Kære MOLO
Hjertelig T I L L Y K K E med de 44
Jeg håber du får en sjov og minderig dag.
Så nu er du jo på vej til de voksnes rækker.....lille mus he he
Tanker fra maya

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-04-04 06:23

Molo,

TILLYKKE PÅ FØDSELSDAGEN

"And he was too old to Rock’n’Roll but he was too young to die.
No’ you’re never too old to Rock’n’Roll if you’re too young to die. " (Jehtro Tull)

frieda

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-04-04 06:54

>molo. Også fra Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E. og ha´en go´dag

Kommentar
Fra : smut

Dato : 19-04-04 08:41

tillykke med de 20 og en he...... masse måneder

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-04-04 08:52

Endnu et herfra også.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-04 09:01

Qujanaq. Kaffisoriartoresi; inuuissiorpunga ! 44nik ukioqarpunga.

Nu må jeg hellere få rettet den der profil-ting

En lang dag venter, men først skal jeg stresse, som man altid gør på sin fødselsdag inden gæsterne kommer.
Jeg kigger jo nok alligevel ind her et par gange i løbet af dagen

Takussaagut Kanu.dkmi </MOLOKYLSI>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 19-04-04 09:18

emesen -> Sku' hilse og sige tak for den fine føs'd'as side Hils lille eyvind

Kolomylen sidder med tårer i øjne pga. de mange søde hilsner og fordi han lige har haft et grøndlandsk pigekor, som sang fødselsdagssang for ham, i telefonen.

HM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-04 09:29

De første gaver er allerede modtaget : 2 hvide Magreteskåle (..som jeg havde ønsket mig) af min lillebror
Taletidskort fra the1best.
..og et par sølvgrå G-STRENG's mandetrusser af Frk. Uro, da hun mener jeg ska' ha' brune baller, når vi skal til standen til sommer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-04-04 10:11

med de 44 MOLO

Bjarne

Kommentar
Fra : Skumbananerne

Dato : 19-04-04 11:23

Kæreste Molo.

Osse herfra skal der lyde et stort tillykke på din dag. Vi kan ikke selv være tilstede grundet andre store opgaver bl.a. i Cyberspace, men vi har dig i tankerne.

Håber du vil skøjte rundt i flæskestegsmadder og hektolitervis af FF Thi hi - Thi hi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 11:35

Velkommen tilbage

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-04-04 11:40

Te'løk Mol

*G-strengsbanditter til mænd????*

Velkommen tilbage til Skumbananerne *ROFL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-04 12:11

skumbananerne -> Røde pølser, påskebryg og arnbitter i dagens anledning

Som refi -> Hai med jer... ja, vi er jo nogen der er her endnu

calista -> Jepper, ...men jeg har jo også en body der kan bære dem og så siger Frk. Uro at hun slipper for udsigten til mine barberede 'boller', når vi soler

Ved heller ikke hvorfor hun altid skal ligge at spejde op i mine badeshorts

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-04 12:12

Ps. skumbananerne -> Er det GhostSurf, som jeg anbefalede ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-04 12:17

calista -> Jeg skal hilse fra Frk. Uro og sige det er stor kunst at betragte ekspedienternes ansigt, når man siger :

Jeg ska' bruge en G-strengstrusse..og tilføjer; de skal være til min fyr

..selvom vi altså ikke er kærester, blot rigtig gode venner

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-04 12:19

skumbananerne -> Nåeh nej, hvor er jeg dum. Det er da den dersens side...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-04-04 12:35

Molo,
tak for info omkring de barberede boller *LOL* det er næsten mere end min fantasi kan klare :p

Kan du ikke bede Frk. Uro om en addresse til den hersens biks der sælger G- strengsbanditterne til mænd??
Det er da den ultimative gave til min mand, hehe..

Endnu en gang Te'løk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-04-04 12:36

Tillykke Skumbananer øhhh jeg mener Molo

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-04-04 12:40

Ba-bu ba-bu mon der er en der skal have gang i en mail til kandu ?????
så er hatten her

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-04 13:31

Jegvilbaregøreopmærksompåatdetermolokylesfødselsdagidag...............venligst tak

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-04 13:31

Jegvilbaregøreopmærksompåatdetermolokylesfødselsdagidag...............venligst tak

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-04-04 13:34

> Molokyle
Vidste ikke at du er til grønlandske sange .. men så skal du lige have min favorit:

1. Ravna utoqqannguaq
oqarpoq Sofiamut
Lappit nunaannut aallarta
tappavani katissaagut.
/: Lilloo lilloo lilloole :/ o.s.v.

2. Piitaq nassassasimavara
kumakiinik kameqassaaq
sisamavilimmik nasaqassaaq
annoraarsuaqassaaq.
/: Lilloo lilloo lilloole :/ o.s.v.

3. Immaqa tusaruni
Maaliki tusaruni
ajuallakkallassaaq
narrujuummigallassaaq.
/: Lilloo lilloo lilloole :/ + lilloo o.s.v.

Og linket til nogle fotos jeg/vi tog sidste efterår i Nuuk og Kapisillit:
http://www.ryaasejladsen.dk/Default.asp?ID=107
/PG

Kommentar
Fra : uro

Dato : 19-04-04 21:55

>caliste

G-sreng til mænd er ikke så lette at opdrive først i april, men efter lang tids søgen og mødet med forskrækket ekspidenter er tippet ( hvis vi taler om normal omkreds til en mand) H&M. De har rimelige priser og udvalg.
God shoppe lyst frk. uro

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-04 22:00

Velkommen frk. uro

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 19-04-04 22:06

>emesen
Jeg har besat pladsen foran computeren, frk.uro drikker te med honning og er blevet godt forkølet. Passer godt på hende.
Hun måtte bare lige kommentere g-streng. Kunne ikke dy sig.

The1best

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-04 22:16

Men der er en vigtig ting i lige har glemt her i denne tråd.
Nemlig................. </Molokyle>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-04 22:18

Altså frk. uro og the1best

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 19-04-04 22:37

Tak for svaret Toupie. Det er nok det mest præcise indlæg jeg har set til dato.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-04-04 22:42

Emesen:

Det da snyyyyyyyyyd det var da Molo der skulle have point´ne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-04 22:48

Nixen - der gives ikke ved dørene - han kunne bare være hurtig.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-04-04 22:49

He he jamen så takker jeg da

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-04-04 22:50

Men syns nu egentlig, at det var dig der burde have point for den fine fødselsdags side til Molo Den var flot

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-04 22:53

Guild -> Klassiker : Dén har jeg ofte nyndet med på ; /: Lilloo lilloo lilloole :/ o.s.v.

Bringer minder frem. Havde min Ex. + hendes storebrormand på besøg idag ..lillesøster Maria er meget syg og ligger på Sundby, men vi fandt alligevel humøret og optimismen frem sammen med Ivanhoe og Åker

Slut nu med at omtale min 'UNDERBUKS' som en 'gsreng' uro

Kan man nu ikke engang være ifred på kandu.dk uro ? Er det fordi du nu kan komme til tasterne uden at skulle flytte mig? Næeh du; så er det godt at the1best ka' sitte stand-in for mig !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-04-04 08:33

Halloo
ipassaq inuuvissiorlluarpit? naame qajuva?.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-04 10:30

..og jeg som troede jeg var den enste her på sitet der nogensinde har 'tigget' om og takket for at blive slettet

Tjae... jeg har sgu lidt tømmertjavs idag, men en mindre formue i returembalage

Takker alle for de mange hilsner igår

Jeg tror næsten jeg har flere bekendte på Kandu.dk end IRL

<ELYKOLOM>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-04-04 13:15

At tænke sig........Pavvel........kunne du virkelig ikke unde Molokyle lidt fødselsdag.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-04 14:30

emesen -> Det er Ok. Der blev jo først Pavlet dag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-04 14:31

..idag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 20-04-04 18:04

>monokyle
Jeg håber at du havde en god fødselsdag og der blev festet igennem. Min fødselsdag skal vi jo fejre på søndag (må vejr-guderne være med mig).
Selv om der har været sure opstød på din fødselsdagstråd (der er jo altid nogle der ikke kan få nok at drikke eller andet så de brækker sig) syndes jeg at tråden er tilpads selvsmagende til dig, det var jo din fødselsdag.
Knus frk. uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-04 18:17

Jamen det er da emesens tråd. Hvad der foregår her har jeg absolut ingen indflydelse på. Emensen stillede et spørgsmål og Toupie svarede. That's all...

..og hop så væk fra din computer, så the1best kan komme til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-04-04 18:21

I kan hoppe og danse lige så meget i vil i denne tråd ..........................
Men tal pænt til den aldrende mand. (HM)

Kommentar
Fra : uro

Dato : 20-04-04 18:54

>emesen
Jeg taler da pænt om og til min gamle ven (- ja og aldrende mand), der var en anden sur person på denne tråd som jeg kommenterede................... pavvel.

Men det er dejligt at hilse på dig emensen Frk.uro

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-04-04 18:58

uro - det ved jeg godt - og jeg tror heller ikke andet - efter den pæne omtale du har fået af "professor vrøvl"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-04 18:59

emesen og uro -> MIDALDRENDE om jeg må be

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-04-04 19:01

Aldrende - men du kan vel allerede ikke huske noget som helst.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-04 19:23

emesen -> Huske hvad...?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-04 19:33

Det er nemlig rigtigt. Når trådene redes ud viser de sig ofte at være noget helt andet end hvad de gav sig ud for

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-04-04 19:36

Ja ja ja ja - men nu har jeg da fået halvden af mine point igen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-04-04 22:23

Tænk at bruge tid på diverse maskeringer, bare for at få lukket noget gylle ud! Du er sgu syg kære Ram! *LOL*
Savner du os virkeligt så meget? Tror desværre ikke det er gensidigt! Grunden til jeg gider kommentere er at det her er et lukket spørgsmål, ellers ville jeg bare ignorere dig og skumskrallen!