/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
græker i dk?! (igen igen)
Fra : janni_s
Vist : 501 gange
50 point
Dato : 18-04-04 23:02

sidder lige og laver den opgave om græker i dk, som jeg har stilt et spørgsmål om før.. men tænkte mere på sådan noget som hvad de synes om vores personlighed og måde at tænke på og hvordan vi er over for andre og sådan...?!
håber der er nogle der kan hjælpe
/janni_s

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 18-04-04 23:09

Lidt svært at kommentere, da du ikke skriver noget som helt om HVAD du tidligere efterlyste !
/PG

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 18-04-04 23:19

hov sorry

gamle spørgsmål:

har fået til opgave at skrive hvad en græker fra ca. 450 år f.kr. ville synes om dk, hvis han ved hjælp af en tidsmaskine kom til dk. nogle der kan hjælpe lidt?!
/janni_s