/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Niels Aage Schmidt se her !!
Fra : Kimputer
Vist : 781 gange
50 point
Dato : 20-05-02 16:19

Nu ved jeg godt at andre vil sige, om det her måske er et kontaktbureau :| , og narj selvfølgelig ikke :) men bær over med mig.
Men det er lidt tilfældig at jeg stødte på denne side og så lige dit navn, så jeg vil meget gerne have din mail, for den gamle som jeg fik for mange år siden virker åbenbart ikke længere... Jeg giver dig lige min hotmail, så andre ikke kan misbruge min hjemme mail, så hvis du vil sende den dertil, ville det jo bare være rigtig godt. CyberKim@hotmail.com

med venlig hilsener

KiM (ham der oversatte ormespillet til windows for dig)

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 20-05-02 16:45

for mig ok....men hvorfor sætter du point på....

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 20-05-02 17:00

E.P. >> Ja, det burde ikk være tilladt. Ellers kan en af mine kammerater (eller alle sammen) oprette et spørgsmål og bede om mit telefonnummer - hvor kun jeg, sjovt nok, kan svare.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 20-05-02 18:26

Hej

Ja ja......godtnok har/er stemningen herinde noget anspændt blandt nogle af os,----meeennnnnn, dette spørgsmål ser da så uskyldigt ud. Mon ikke det er her "hesten skal klappes" ? Hvis det endelig var i de baner,--så er 50 point jo pebernødder.
Men selvfølgelig,---under normale forhold skal det ikke tillades, helt enig

Mvh
Paarkenss

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 21-05-02 11:29

Lad dog manden være i fred.....

Paragrafrytteri har vi nok af i det offentlige

Kære Kim håber du finder rette vedkommende

Godkendelse af svar
Fra : Kimputer

Dato : 21-05-02 16:23

En skal jo have pointene... og ja jeg fandt ham jeg søgte.....