/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Køb af Gulfisk
Fra : viggoeddie
Vist : 715 gange
100 point
Dato : 18-04-04 18:01

Hej...Jeg har en sø i haven og vil anskaffe mig guldfisk. Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan nogle. Jeg bor nær Nykøbing Sj. Det kunne evt. være privat.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 18-04-04 18:37

der ligger garanteret en planteskole el. lign. i nærheden af der du bor. Der burde du kunne købe dine guldfisk..
Ellers tjek da dba: www.dba.dk

Mvh Niels

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 20-04-04 19:50

Du kan købe eller bestille dem i alle dyreforretninger og på de fleste planteskoler...

Kommentar
Fra : TLT

Dato : 20-04-04 19:50

Du kan købe eller bestille dem i alle dyreforretninger og på de fleste planteskoler...

Kommentar
Fra : Elina87

Dato : 29-04-04 10:09

Hej Viggoeddie.
Jeg bor selv i Nykøbing og har også anskaffet mig Guldfisk. Men jeg må desværre skuffe dig. Du skal helt til holbæk megacenter eller centrum for at købe guldfisk. Men jeg kan anbefale Poppi dyrecenrter i holbæk megacenter. Der er noget med at de i denne uge har 8 guldfisk for 39 kr.

Held og lykkke !

Knuzz
Elina87