/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mangelende fil
Fra : trillemissen
Vist : 334 gange
20 point
Dato : 20-05-02 01:14

hejsa jeg har et problem med vores pc den mangler en fil som hedder turbovbf.vxd jeg har ledt efter den men uden held håber at der er nogen som kan hjælpe mig

venlig hilsen jesper albrechtsen

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 30 point
Dato : 20-05-02 01:25
Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 20-05-02 01:27

Hvis du bliver spurgt om password og brugernavn så er det

brugernavn: driver
password: all

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 20-05-02 01:30

hvis linket evt. ikke duer, er der også denne: http://www2.driverguide.com/uploads/uploads13/18525.html

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-05-02 00:21

Sun, 19 May 2002 23:14:11 GMT, skrev "trillemissen"
<trillemissen.news@kandu.dk>:

>hejsa jeg har et problem med vores pc den mangler en fil som hedder
>turbovbf.vxd jeg har ledt efter den men uden held håber at der er nogen
>som kan hjælpe mig

Prøv om du kan finde noget brugbart, den kan tilsyneværende være
med i flere programmer.
<http://www.google.com/search?sourceid=navclient&querytime=AF-E&q=turbovbf%2Evxd>
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-05-02 01:31

"trillemissen" <trillemissen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:WgWF8.11965$4f4.536375@news000.worldonline.dk...
> hejsa jeg har et problem med vores pc den mangler en fil som hedder
> turbovbf.vxd jeg har ledt efter den men uden held håber at der er nogen
> som kan hjælpe mig
>
> venlig hilsen jesper albrechtsen
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

ser ud til det er en fil der bliver brugt i forbindelse med dit modem, se om
det kan finde filen på cd'en til dit modem.

Morten