/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjælp med min erikson t610!
Fra : HanSSoN
Vist : 318 gange
150 point
Dato : 18-04-04 15:56

Hey der.

Jeg har lige købt en E t610, og er meget glad for den...MEN
der er lige en ting, der er lige sådan en pause ur. der helle tiden dukker op, efter et stykke tid
Gider ikke se på den...hvordan får man den til at forsvinde.

Jeg har læst manualen igennem og kan intet finde omkring lige netop det pause ur!
de kalder det der vist "sovende display"....og det er der vist for at spare strøm.

Er der nogen der kan hjælpe mig plz....

Kommentar
Fra : bws16

Dato : 18-04-04 19:26

du kan ikke få den væk men du skulle gerne få den til at komme efter en time så går der lige noget tid inden den er der... gå ind i inds til disp og lav tiden om

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 18-04-04 19:37

ind hvor..jeg skal lige have det lidt mere nøgagtig, jeg er ny. hvad for menu skal jeg gå ind i?

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 20-04-04 23:55

Jeg kan ikke finde denne instilling....jeg er ikke sikker på man kan lave tiden om på tiden?

Er der andre der kan hjælp. kan man. gøre dette som bws16 påstår!
jeg skal bare have det mere nøgagtig med hvordan man laver om på denne instilling.. jeg er ny med denn mobil.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 21-04-04 12:03

ang gå ind i din t-610 under opsætning gå der efter ind i display gå derefter ind i pauseskærm gå der efter ind i aktiver og tryk derefter fra så er den slået fra det er den på min t-610 hvis du ikke kan skylde det en fejl i din software så skal din telefon lige opdaters
forsat goddag

Kommentar
Fra : loffe2002

Dato : 21-04-04 13:32

Jeg må beklage for de fejl informerede brugere af en t610, uret KAN IKKE fjernes, desværre. Det eneste der kan forsvinde eller fremkomme er den såkaldte pauseskærm, som thyfoon omtaler. Pause skærmen findes ved:
menu --> opsætning (nederst til højre) --> display --> pauseskærm --> vælg et billede --> og aktiver det! (dermed fremkommer det lige før uret. SÅDAN
Så skulle alt hvis være på plads.

Kommentar
Fra : loffe2002

Dato : 21-04-04 13:33

Jeg må beklage for de fejl informerede brugere af en t610, uret KAN IKKE fjernes, desværre. Det eneste der kan forsvinde eller fremkomme er den såkaldte pauseskærm, som thyfoon omtaler. Pause skærmen findes ved:
menu --> opsætning (nederst til højre) --> display --> pauseskærm --> vælg et billede --> og aktiver det! (dermed fremkommer det lige før uret. SÅDAN
Så skulle alt hvis være på plads.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 21-04-04 16:15

jeg kan så oplys at jeg ikke har noget ur i min T-610 som pauseskærm

Kommentar
Fra : loffe2002

Dato : 21-04-04 17:00

Thyfoon
Det lyder meget mærkeligt, men dog spændende
hvad er der så?
og kommer der aldrig et ur frem?

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 21-04-04 17:45

nop der kommer ikke et ur fre og jeg har gjort som jeg har beskrevet tidliger So)

Kommentar
Fra : loffe2002

Dato : 21-04-04 17:50

Lyder meget sjovt, har snakket med sony ericsson, hvor de fortalte at det ikke kunne lade sig gøre! - De må have ændret noget i software i de nye tlf. jeg var blandt de første til at få telefonen. Men har dog fået opdateringen en gang.
Så må jeg jo give dig ret, og få mig en ny software opdatering. - det kan være det hjælper!!!

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 21-04-04 20:40

hallo der

Det hedder ikke en pauseskærm...det der ur kaldes "sovende display" det står på side 20 i manualen...
og jeg har det f**king sovende display ur lige meget havd jeg gør...Jeg har hørt man ikke kan opdatere softwaret(firmwaret) med bluetooth er det rigtigt..skal man have cable?

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 21-04-04 20:45

Er der en kode, til at se hvilke software (firmware) Versionen, man har i mobile.
og hvad hedder ned nyeste software version til mobilen.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 31-05-04 20:58

Hallo der, er der nogen der kender denne kode.........plz

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 150 point
Dato : 31-05-04 22:07
Godkendelse af svar
Fra : HanSSoN

Dato : 20-06-04 15:14

Tak for svaret thyfoon.