/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Hvilken skærm?
Fra : jjn31
Vist : 409 gange
100 point
Dato : 18-04-04 15:15

Hej
Jeg er på udkig efter en ny skærm, og er faldet over disse to.
Ved bare ikke hvad jeg skal vælge. Har i nogen forslag?
Di-fusion E700 til 810,- og LG 702B 830.-

Mvh Jesper

Accepteret svar
Fra : krakgt

Modtaget 110 point
Dato : 18-04-04 15:37

Hej
Det er en fornuftig pris på LG 702B Di-fusion kender jeg ikke - men har du ikke tænkt over at investere i en fladskærm, de fylder alt noget mindre
mvh
krakgt

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 18-04-04 15:43

Jeg har selv købt ny skærm før jul og var dengang markedet, valget faldt på en Samsung 757MB det er til en væsentlig højere pris. Men til pris som jeg er villig til at betale idet jeg vægter skærmopløsning og farvegegivelse meget højt når jeg bruger den til billedbehandling. Derfor køb skærmen efter hvad du vil bruge den til. Hvad enten det er til spil eller andre opgaver, såsom videoredigering eller mere kontorprægede programmer. Der er flere ting der skal tages højde. Ydelse på grafikkortet og skærm skal nogenlunde passe sammen med resten af computeren.

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 19-04-04 07:23

denne skærm er til nr 2 computer i huset, så det skal bare være en billig en til en gang surf på nettet...
egentlig ville jeg helst LG, men den anden bruger lidt mindre strøm, og hvis den nu var lige så god kunne jeg lige så godt investere i den..

jesper

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 19-04-04 08:39

når det forholder sig sådan vil jeg vælge LG og så kigge efter leverandørens evt. service ved evt. reklamationer

Godkendelse af svar
Fra : jjn31

Dato : 27-09-04 10:06

Tak for svaret krakgt.