/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gratis ringetoner og java spil
Fra : beotry
Vist : 444 gange
50 point
Dato : 18-04-04 11:11

Hej jeg har prøvet at få fat i nogle gratis ringetoner men ikke med særlig meget held. Jeg har downloadet nogle i midi format selvfølgelig og derefter overført dem til min telefon ved at uploade dem på nettet og derefter hente dem ned ved hjælp af wap. MEN når jeg vil spille dem på min telefon siger den "filen kan ikke åbnes"... er der nogle der kan hjælpe hvad gør jeg forkert...?
Og jeg vil også gerne have nogle gratis javaspil men jeg kan ikke finde nogle sider..? Tak for hjælpen !

Kommentar
Fra : beotry

Dato : 18-04-04 11:24

Nå ja... når jeg prøver at downloade de javaspil jeg har uploadet siger den filen er for stor selvom dem kun fylder 60 kb. Og jeg har ikke helt forstået er det .jad eller .jar filerne man skal downloade først. Det er .jad der skal bruges for at downloade ik' ?? Men hvordan kan man have både jad og jar filen til download samtigdig når man først skal uploade dem på nettet en af gangen...? De spil jeg prøvede med var vist lave til 3510i er det derfor...? Min telefon er forresten en 7250i.

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 18-04-04 11:33

hejsa jeg har 2500 spil på en cd du må få den er osse flyldt med ringetoner

hilsen byens bedste unlocker

www.denlillebix.dk

Accepteret svar
Fra : Frederiksen

Modtaget 50 point
Dato : 19-04-04 20:39

polyringetoner via wap: www.polyphonicringtonez.com/wap/ Spil er svært at finde, de sider der er bliver hurtigt lukket. Der er nogle få på www.xgryde.dk/wap.wml

Kommentar
Fra : oliolioli

Dato : 21-04-04 18:02

du kan inde på softwaremarkedet.clubnokia.dk

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 26-04-04 16:08
Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 28-04-04 16:17

Ellers så gå (Via wap) ind på denne si´de: URL= www.google.dk <<<< Der inde skal du bare søge efter "games for 7250i" eller andet så du kan finde spil. Jad og Jar er begge 2 Java programmer, og gør det samme. Når det var det. Hilsen Kalle.

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 28-04-04 16:18

Jeg siger lige igen at det er VIA WAP man skal gå ind på google.

Godkendelse af svar
Fra : beotry

Dato : 29-04-04 18:55

Tak for svaret Frederiksen.