/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
BartPE W2KPro.
Fra : Andreas1982
Vist : 588 gange
99 point
Dato : 17-04-04 23:06

Jeg har lidt problemer med at lave en BartPE cd-r med W2K Pro. Dansk.
Jeg har lagt et .doc ud på internetaddressen: http://www.andreas-skjæmt.dk/nu2.doc
hvor jeg har markeret hhvor langt jeg er kommet og evt. usikkerheder.
Grønt = det har jeg gjort men der er skrevet usikkerheder/noter til nogle af dem.
Gult= note/usikkerhed

I alt er jeg kommet til pkt. 7, som jeg ikke tøt give mig i kast med.
Der er desuden ikke service packs med på W2K cden. Hvor kan jeg hente den seneste .TST fil henne??

Det var meningen at jeg ville lægge SpyBot ind på cden som ekstra samt et fikst lille freeware AV program. Forslag til dette er velkomne!!

Venlig hilsen
Andreas Skjæmt Andersen

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 17-04-04 23:49

"Siden er ikke tilgængelig"...

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 17-04-04 23:54

Du har ikke installeret IDN og kan derfor ikke se min hjemmeside, da den indeholder et "æ".
Opdater dit Windows på http://www.idnnow.com
Dette er IKKE spyware eller virus!
Browsere som Mozilla, Opera og konqueror understøtter det allerede - men ikke IE :(

/Andreas