/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Billigt tun til en samurai
Fra : jonas16
Vist : 412 gange
200 point
Dato : 17-04-04 18:29

Jeg vil lige høre, hvor man kan købe noget billigt tun til en samurai.
Er der ikke andre steder end protuna?

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 17-04-04 19:15
Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 17-04-04 19:40

uuupppsss!/nilsg
http://www.west-import.dk/
Min kærestes profil
/nilsg

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 19:49

Det her skulle også være billigt http://members.tripod.com/~knallert/samurai.html

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 19:50

Og der er mange links her http://members.tripod.com/~knallert/

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 17-04-04 20:50
Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 17-04-04 21:25
Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 20-04-04 19:40

www.kreidler-service.dk
www.west-import.dk
ellers så prøv produktets hjemmeside hvis du vil have hebo så gå ind på hebo.com og så videre..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-06-04 07:58

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-06-04 15:39

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem, og du kan kun vælge en.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : jonas16

Dato : 30-06-04 17:53

Tak for svaret pallebhansen.