/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Vario til Vespa Ciao
Fra : vapsen
Vist : 1541 gange
5 point
Dato : 17-04-04 17:50

Er der en Variator på en Ciao? hvordan ser den ud? hvis der ikke er kan man så sætte en på? og hvor køber man en sådan?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 17:51

Det er der ikke.........
Variatorer findes kun på scootere.

Mordex.

Kommentar
Fra : vapsen

Dato : 17-04-04 17:53

P.S. Den er lavet i år

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 17:55

Så ved jeg ikke.
Men det tror jeg ikke der gør.........

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 19-04-04 16:32

Jo der findes varitor på ciao, den ligner alle de andre varioer... Jeg ved ikke om man kan købe den nogen steder, tror du skal kigge på www.dba.dk

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-04-04 17:13

Jeg må sige at man ikke kan få en vario til en ciao ved protuna/t-hansen, så det bliver nok meget svært at finde, hvis der altså er sådan en på ciao´en......

Mordex.

Kommentar
Fra : vapsen

Dato : 20-04-04 13:53

Sidder der vario på Ciao'en som standard?

Accepteret svar
Fra : rasmusbuh

Modtaget 5 point
Dato : 21-04-04 14:41

Der er ikke vario på en ciao... Men med en masse mekanisk snilde kan man måske få sat en på, men dette kræver nok en større ombygning! Ciaomotoren er desværre en lidt kedelig motor... Det der altså ikke noget at gøre ved...
Køb sådan en her istedet: http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=2831&vare_id=230568
Men du kan måske få sat en vario på da en vario jo i sig selv er en ret simpel konstruktion, men det ikke noget du skal satse på

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 22-04-04 17:33

En ciao er da overhovedt ikke kedelig! Det er nok den knallert du kan få til at køre stærkest med lovlig cylle! Men det er rigitgt der ikke er vario på ciao'en, det er bare ikke på den model! Den kaldes vidst SI eller sådan noget. Vespa SI

Godkendelse af svar
Fra : vapsen

Dato : 24-04-04 12:46

Tak for svaret rasmusbuh.

Kommentar
Fra : xXFreakyXx

Dato : 25-01-05 19:49

Hey Hey..

kan det virkelig passe at der er så mange her inde der er så bagkloge... det er da utroligt..

Hør så her... nej der er ikke vario på en standart ciao ligegyldig årgang. heller ik cdi i for den sags skyld..

men men... en vario er da intet problem.. den er fremstillet og virker super. og self. er det polini motori der har lavet den hvem skulle det ellers være.. hehe :D

tjek deres side http://uk.catalogo.polini.it/

selve varioen mener jeg man kan købe i polini shoppen i hmm padbord må det være..

Kommentar
Fra : xXFreakyXx

Dato : 25-01-05 19:51

Hov glemte sq da vare nr. til den... det er 241.310