/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Oprette forbindelse til en vens pc!
Fra : Martin_c
Vist : 497 gange
50 point
Dato : 17-04-04 14:20

Hej!!

Jeg vil hører om det er muligt at oprette forbindelse til en anden pc, så man kan hjælpe fx. ens ven med at lave forskellige ting på hans pc eller se hvad den anden laver.
Min ven har win98 og jeg har xp, og fjernsupport virker ikke pc win98 mener jeg....

på forhånd tak

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 17-04-04 15:20

Jeg mener ikke at fjernsupport virker til WIN 98.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 17-04-04 15:22

har du så et andet program eller lign

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 17-04-04 15:30

vnc server. Det går bare meget langsomt. Men ved ikke med 100% garanti om det virker til WIN 98

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 17-04-04 15:37

Det er din ven der skal downloade vnc her: http://www.realvnc.com/download.html , og her kan man også læse om det. God fornøjelse......

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 18-04-04 10:18

Der er også en funktion i Netmeeting, både i Xp og 98, der hedder "deling af skrivebord"!
Jeg bruge Netmeeting kun til webcam, og det virker ret godt.
Du kan prøve at se om I kan dele skrivebord.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 18-04-04 17:20

ok

Er netmeeting forinstalleret i xp og win98?

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 21-04-04 10:52

YES!!! I xp skal du søg efter programmet... i "søg"!!

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 27-06-04 14:15

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 27-06-04 16:50

Det ved jeg godt men hvad hvis nu jeg ikke selv synes jeg har fået svar på det! Ups var!

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 27-06-04 23:07

Det har jeg heller ikke noget imod...Men da dit spørgsmål har været på i temmelig lang tid, kan man gå ud fra at du måske har fundet en løsning i mellemtiden......
Ellers skriv ind igen, det er det før....
Jeg mente på ingen måde at fornærme dig.....

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 28-06-04 21:33

Ja, du kunne være jeg skulle spørge igen