/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express problem
Fra : kapok
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 19-05-02 15:11

Vi er nogle stykker der er sluttet sammen i et lille lokalt netværk (ADSL), en af medlemmerne kan ikke bruge Outlook Express, hvis han samtidig er logget på vores server, er der nogen der kender det problem?

Mvh

Kapok

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 19-05-02 15:16

kan det beskrives nærmere ??

Kommentar
Fra : kapok

Dato : 19-05-02 16:14

Han kan benytte internettet uden at logge på serveren, men så snart han logger på netværksdrevet kan ikke bruge sit mailprogram, mystisk synes jeg

Mvh

Kapok

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-05-02 21:28

kapok har forfattet følgende:

> Vi er nogle stykker der er sluttet sammen i et lille lokalt netværk
> (ADSL), en af medlemmerne kan ikke bruge Outlook Express, hvis han
> samtidig er logget på vores server, er der nogen der kender det
> problem?

Spørgsmål vedr. Outlook Express hører
hjemme her:
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Der er sat FUT til ovenstående ng, dvs.
svar på dette vil blive bragt der.

--
/Gevaldi

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.
Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 100 point
Dato : 20-05-02 10:15

Det er konfigurationen af selve mail-programmet det er galt med. Jeg ville afinstallere dette også installere det på ny.

Eller også er det selve opsætningen af maskinen. Prøv med en ghost af en af de andre
maskine,r så burd edu havde løst problemet !!

Kommentar
Fra : bjarke09

Dato : 01-06-02 12:56

En ghost fra en af de andre maskinere ?????? har Zonker mon røget forbudte planter?

Hvad nu hvis det er helt andre maskiner, størrelse eller fabrikat. Der kunne være andet grafikkort, lydkort osv.

Dette løser ikke andet en at mailen pludselig er det mindste problem.

Zonker har nok ret i at det er opsætningen af mail programmet der er problemet. men prøv lige at sammenlign med en af de andre der i konfiguration ligner din maskine.