/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
problemer med el på min derbi senda
Fra : flexmachine
Vist : 635 gange
5 point
Dato : 17-04-04 14:11

hej har problemer med mit ledning net der er ikke noget alm.lys men det lange lys er der godt nok og baglygtenbremsen lyser også helle tiden er der nogle der kan hjælpe mig eller er der nogle der ved hvor jeg køber et nyt ledning-net??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-04-04 14:43

Ja din forpæres "lav" lys tråd er sprunget.
Bag håndtagene eller bremsepedalen er der en kontakt til bremselys, som hænger, og derfor lyser bremselyset.
Og hvis du ikke kan finde dem, så kan du nok heller ikke montere et nyt ledningsnet, hvad du heller ikke skal.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : flexmachine

Dato : 17-04-04 16:09

hej palle..
nej min "lav lys tråd er ikke sprunget og hånd og bremsepedalen er ikke sat til
så skal næsten bruge et diagram...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-04-04 21:47

Nej selvom bremsepedalen ikke er sat til, så hænger enten hånd eller bremsekontakten, det kan du kontrollere, ved at fjerne en ledning til kontakten.
Og hvis lav-tråd ikke er sprunget, så er det måske kontakten på pæren, har du prøvet at bytte spadestikkene om for at se hvad der så sker, den sorte ledning til stel skal du ikke røre.
http://www.scooterzone.dk/old/scootere/sendaspec.html
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-06-04 07:58

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-06-04 15:39

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem, og du kan kun vælge en.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-07-04 22:58

Jeg har selv købt en Senda, men du reagerer jo ikke?