/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Asia House Restaurant (Farvergade 15, Kb~
Fra : Scarface
Vist : 780 gange
100 point
Dato : 17-04-04 01:54

For ca. 8 år siden lukkede Asia House Restaurant og dermed nogle fantaskiske kinesiske retter. Især deres Kylling/Svinekød/Oksekød Chop Suey & Forårsruller var en oplevelse for ganen for mig.
Jeg spiste der tit enten med venner, efter arbejde eller hvis man havde været en tur i byen og blev sulten. Har spist der i ca. 20 år med jævne mellemrum :)
Mit spørgsmål går 2 veje: Findes denne restaurant stadig på en anden adresse på SJÆLLAND eller er der nogle der har deres opskrifter. Allerhelst deres Kylling Chop Suey - min egen favorit.

På forhånd Tak

Peter

NB: Jeg ved der ligger en Asia House i Odense, men den har intet med denne restaurant at gøre...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 01:58

Her ligger også en

http://www.danskerestauranter.dk/dk/restaurant/kinesiske-restauranter/kinesisk-restaurant.html
Asia House
Norgesvej 10
DK-9480 Løkken
Tlf. 98 99 25 10

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 17-04-04 02:19

bare en lille smuttur, fra farvergade, menhvad gør man ikke for en hyggelig middag

Sorry, kunne ikke lade være...

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 17-04-04 06:34

Jeg har opskriften på kinesisk,oversat til Europæiske skrifttegn,jeg ved ikke om den kan bruges?

®¶ûÀ¼¡¢µ¤Âó¡¢Èðµä¡¢·ÒÀ¼¡¢Å²Íþ¡¢ºÉÀ¼¡¢Î÷°àÑÀ
ÇëÑ¡Ôñ¹úÕ¾ ÓοͲιÛÉçÇø

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 06-05-04 18:37

Du er vel nok sjov, hva Ole bole gik i skole . . . .