/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
L.O.C musikvideo
Fra : thyfoon
Vist : 570 gange
500 point
Dato : 16-04-04 21:45

Nogle der kan hjælpe mig med musikvideoen til unskyld ho til windowa mediaplayer ??

Kommentar
Fra : gril

Dato : 16-04-04 22:09

kan du ikke afspile den eller hvad er Spørgsmål

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 16-04-04 23:19

Ja vælg Mediaplayer som fortrukne videoafspiller.. dobbelt tryk så på videoen så køre den. Hvis det er andet du vil vide så lær at formulere dig.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 17-04-04 02:23

Du kan sikkert ikke spille den, vil jeg da tro...
hent f.eks. codec'et "DIVX" her:
http://download.divx.com/divx/DivXPro511Adware.exe

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 17-04-04 02:24

PS: Der ligger oxo en player til film i den installation....

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 17-04-04 11:32

jeg mangler LOC unskyld ho vidioen til mediaplayer

Kommentar
Fra : mart2638

Dato : 17-04-04 12:39

Jeg kan sende den til dig via mail hvis du vil have det.
Min mail er mlundsgaard@jubiimail.dk

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 17-04-04 14:16

jo tak vil jeg erne har send dig en mail

Kommentar
Fra : gril

Dato : 17-04-04 15:39

er det ikke dig som der skal have den thyfoon

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 19-04-04 10:11

håber stadig der er nogle som liger inde med unskyl ho som musik video

Kommentar
Fra : mart2638

Dato : 19-04-04 11:59

Hvis du gir mig pointet og din e-mail så skal jeg hurtigt sende dig den... Hilsen Martin

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 19-04-04 12:34

hej martin min mail er rp@c.dk og du får prointe når jeg har fået vidioen ked af at jeg ikke giver dig pointet med det samme men har oplevet at blive snynt flere gange håber du forstår

Kommentar
Fra : mart2638

Dato : 19-04-04 17:14

OK jeg sender den så snart jeg kan

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 24-04-04 11:10

Kom nu der må da være nogle der ligger inde med den og gerne nogle som er en smugle seriøse

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 24-04-04 11:13

God weekend

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 29-04-04 10:51

Så hele dette spørgsmål går ud på at få fat i en musik video med LOC???

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 29-04-04 16:09

jepper det gør det og som kan spilles i windows mediaplayer

Kommentar
Fra : chrahan

Dato : 29-04-04 22:34

heey.. er der ikk en der gider sende den til mig..? elelr si hvor jeg kan downlaode den..?

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 30-04-04 08:17

Det kan da altid dwl'des på Imesh eller Kazaa eller sådan noget (brug ALDRIG Kazaa!!!!!!!)

Det er godt nok også ulovligt... men det er der man kan hente ting

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 30-04-04 08:48

Jeg kan skaffe den til dig og sende den iaften hvis du er interesseret?

Skriv dit msn/e-mail navn så kontakter jeg dig iaften...

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 30-04-04 10:45

rokkie min mail står på denne side ellers er det rp@c.dk

Kommentar
Fra : chrahan

Dato : 02-05-04 18:48

hej...
min msn er christian@odenses.dk du må gerne kontakte mig snarest muligt...

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 03-05-04 13:35

Jeg er kun på nettet med min egen computer cirka hver 3. weekend... Men jeg kan snakke med min bor om det...

Kommentar
Fra : chrahan

Dato : 03-05-04 14:26

Det må du gerne...
Forresten.. Er der nogne der kan skaffe texten til Jokerens sang Sulten?

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 03-05-04 16:48

rokkie du har sagt du har den og vil sende den til mig jeg har ikke set noget til den i nu ??? har du den ??

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 04-05-04 09:47

niks.. ikke lige i øjeblikket... min computer er ikke på nettet men jeg regner med at sende den til dig imorgen... (Onsdag)

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 04-05-04 23:07

hej rokki det glæder jeg mig til *s*

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 07-05-04 14:57

hej rokkie hvilkken onsdag ville du sende den til mig *g*

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 10-05-04 13:56

Srry... Min bror's netværk gik ned...

Tror ikke jeg har mulighed for at sende den de næste 14 dage... Srry...

Du bliver nok nødt til at finde en anden der kan sende den til dig eller selv downloade den... (Det er også det nemeste)

Rokkie

Kommentar
Fra : chrahan

Dato : 11-05-04 18:18

Hmm ja.. hvorfra kan jeg downloade den..?!?! ikke kazaa hvert fald..

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 12-05-04 10:26

har du prøvet Imesh? eller odc, d/c++ o.l

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 12-05-04 11:20

hej rokkkie jeg vender gerne 1-2-3 uger på at du får dit netværk op og køre

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 13-05-04 11:54

det er så iorden... Jeg regner med at det bliver i næste uge/weekend....

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 15-05-04 23:20

hej rokkie du skriver bare så glæder jeg mig

Kommentar
Fra : kims812

Dato : 16-05-04 18:36

prøv at downloade den fra fx ares (finder du på www.download.com)... husk få den ikke sendt over msn politiet kan se hvad du sender!!!.

Accepteret svar
Fra : rokkie

Modtaget 500 point
Dato : 17-05-04 09:47

Yup... det bedste ville være at finde den på download.com.... ellers er der større mulighed for at vi begge bliver bustet... kan du det? ellers skriver jeg ihvertfald til dig Onsdag.... der er jeg på med min egen com...

Rokkie

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 17-05-04 11:19

rokkie jeg ved ikke hvordan man gør på download.com

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 17-05-04 14:20

Det gør jeg heller ikke.... Jeg bruger alle mulige andre ting...

MEN BRUG IKKE KAZAA!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 23-05-04 17:43

så har jeg fået den

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 23-05-04 17:47

Hej Rokkie du har ikke givet mig videon med du har gjort hvad du kun for at skaffe den nu har jeg enlig fået fat i den så jeg synte du skal belønde en lille smugle for at du har gjort hvad du kan Tak for svaret rokkie.

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 24-05-04 10:25

Det var så lidt.... Jeg var igang med at hente den i weekenden... men den nåede ikke at blive helt færdig....

Du kan også bruge et program der hedder oDc... det er en anden form for dc++ o. lign.