/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
datakabel/ unlocke nokia 3510I
Fra : ny20
Vist : 232 gange
50 point
Dato : 16-04-04 20:10

Hej

Jeg har været så "heldig" i at bruge alle 5 forsøg i at unlocke nokia 3510 I uden held, så jeg har været ude og købe et datakabel for at prøve det..men så har jeg læst frem og tilbage at man ikke kan bare med et datakabel.... kan det virkelig være sandt?? der må være en der kan hjælpe/guide mig frem i hvordan jeg skal gøre

HJÆLP HJÆLP

datakablet er købt hos THansen

Kommentar
Fra : soll

Dato : 16-04-04 20:15

hvorfor laver du et nyt spørgsmål.

http://www.kandu.dk/dk/spg/38467

Kommentar
Fra : ny20

Dato : 16-04-04 20:20

fodi når jeg kigger under mine spørgesmål er det andet væk.. er ny så kan ik helt finde ud af det.. derfor

Kommentar
Fra : soll

Dato : 16-04-04 20:21

det er bare ok.
det nemmeste er nok at finde en der kan låse den op for dig..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 20:24

Hvis du ike kan finde dit spørgsmål er det fordi du går tilbage til en gammel side - Tryk på opdater eller tryk på seneste 25

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 16-04-04 22:22

Det kabel du har købt, er garanteret ikke beregnet til unlock, da de fleste unlock programmer er beskyttet af en dongel, et dongel kabel koster omkring 500 kr. mit forslag er at du går ind på www.dkunlock.dk og finder en unlocker der kan hjælpe dig.

Jacob

Kommentar
Fra : soll

Dato : 16-04-04 22:40

der er ikke et specielt kabel der skal bruges til den dongel det er bare det program og den dongel der skal passe sammen.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 16-04-04 23:39

Programmet du skal bruge sammen med dit datakabel hedder Tweek 2,0 eller 2,1
Dette program er beskyttet mod copier med en dongel..
men det er den billigste måde du kan få den låst op på hvis du vil gøre det selv..
Du kan købe en tweeker af mig for 700,- kr.
Ellers kan du finde en unlocker på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : simlock

Dato : 20-04-04 13:01

Hejsa jeg ville høre om der var et program til at låse sin mobil op med uden at man skal registered på softwaret eller betale for det jeg har købt et datakabel til en 8210 og en 3510i jeg ved der er et program der hedder Oxygen Phone Manager II men der skal man registered her jeg set HJÆLP

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 20-04-04 18:06

Der findes flere crack's til netop det program. Så brug google.dk til at find det du søger...
Til din 8210 kan du kikke efter Logomanager.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : simlock

Dato : 20-04-04 19:04

jeg ved jo ikke hvad jeg søger vil bare ikke registered mig når jeg kun har 2 mobiler der skal låses op men er det muligheder for dig at du kunne skrive hvad jeg skal burge og måske hvor det ligger
8210 har prøvet med Logomanager den kan ikke se den

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 20-04-04 21:47

Se på www.helloo.dk under Gratis Download her vil du finde programmet KnoK95 til din 8210
Din 3510i kan du downloade den udregner der ligger.. Den kan ikke låses op med kabel alene. Der skal du bruge Tweeker 2,0 eller 2,1 som er dongel beskyttet (Pris 700,- kr)
Håber det hjælper dig lidt på vej.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : icecold

Dato : 30-04-04 20:20

Det letteste er at gå ind på denne hjemmeside www.macsat.com/cell.php Det er en gratis dansk side. Jeg har selv låst min Nokia 3510i op og det virker 100 %. God fornøjelse. (virker ikke på 8210 men ellers på mange andre Nokia tlf´er)

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 30-04-04 22:27

igen bruger du blot SPAM mr. Icecold. Hold dig venligst til spørgsmålet ellers bliver der klaget over din opførsel her i kandu.dk. Dette er 3. og sidste advarsel.'
Hilsen Dan