/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Datakabel /unlocke 3510I
Fra : ny20
Vist : 260 gange
100 point
Dato : 16-04-04 20:01

Hej

Jeg har været så "heldig" i at bruge mine 5 forsøg i at unlocke nokia 3510 I , så jeg har været ude og købe et datakabel..men så har jeg læst frem og tilbage at man ikke bare kan bruge et datakabel til at unlocke,... Er det sandt eller er der en der kan hjælpe mig i om hvordan jeg gør..

Kabelet er købt hos Thansen til 98 kr..

HJÆLP HJÆLP

Kommentar
Fra : soll

Dato : 16-04-04 20:06

det er rigtigt at man ikke bare kan bruge kabel alene til nokia 3510i du skal have et program der er dongel låst det er rimeligt dyrt.
ca en 500kr til 1000kr

hilsen http://www.sitecenter.dk/unlock-nokia/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 20:26

Du kan finde en her der bor i din nærhed - det er billigere
http://www.dkunlock.dk

Kommentar
Fra : mart2638

Dato : 17-04-04 12:44

Du skal ikke bruge kabel og slet ikke over fra t-hansen, for det kan ikke lade sig gøre at åbne telefonen via kabel.
Hvis du er villig til at betale 100kr. så kan du kigge i gul & gratis under mobiler, så er der et sted hvor der står unlock eller sådan noget, og så kan du komme ned i deres butik og få den låst op på ingen tid .
Hvis du har haft den i et stykke tid så kan du ringe til dit mobilselskab og spørge om du kan få den låst op, og som regel siger de ja. Hilsen Martin

Kommentar
Fra : Mukkel

Dato : 17-04-04 14:30
Kommentar
Fra : soll

Dato : 17-04-04 22:55

mart2638
jeg kan ikke forstå at du siger at de kabler fra thansen ikke virker de virker fint for mig.

Kommentar
Fra : mart2638

Dato : 18-04-04 09:31

Ok, men de virker ikke bedre end hvis du køber kabler over ved proffe butikker

Kommentar
Fra : ny20

Dato : 18-04-04 13:01

har du så også købt dongel??eller bruger du kun kablet.

Kommentar
Fra : mart2638

Dato : 18-04-04 19:24

bruger kun kabel

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 25-04-04 01:34

Jeg bruger kabler til at åben alle nokia med.