/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Selvvalgt startside?
Fra : Reichstein
Vist : 453 gange
50 point
Dato : 16-04-04 19:54

Det er ret irriterende, - hver gang jeg har haft min PC slukket, og starter den igen, har min Web-startside ændret sig til http://here4search.com/hp.htm?id=5.
Jeg ændrer det hver gang til Google og gemmer, men næste gang Pc'en har været slukket, er det igen en opstartside, som jeg ikke har valgt.
Hvordan fjerner jeg "here4search" permanent???

Jan

Accepteret svar
Fra : olehermann

Modtaget 60 point
Dato : 16-04-04 19:55

www.spywarefri.dk og kør en scanning

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 16-04-04 19:55

www.spywarefri.dk og kør en scanning

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 16-04-04 19:55

www.spywarefri.dk og kør en scanning

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 19:59

Yes

Du har fået besøg.

Men du kan da prøve om den er i dine afinstalleringsprogrammer - kontrolpanel - tilføj/fjern.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-04-04 19:59

Du har fået spyware på din pc, det gemmer sig i regit , og hver gang du starter op overruler den siden du har valgt.
Prøv først at slette alle cookies, herefter scan på www.spywarefri.dk og få renset regit.

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 16-04-04 20:16

Tak for svaret olehermann.