/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3 mobil
Fra : Industri
Vist : 523 gange
50 point
Dato : 16-04-04 17:48

er der nogen der har kendskab til 3, da det lyder så billigt, at man skulle tro der måtte være nogen faldgruber, samt hvor mange abonnenter de har?
På forhånd tak

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 16-04-04 17:57

Det eneste jeg kan sige er at en Smartphone er et bedre valg hvis du gerne vil have at den kan noget teknisk. På en smartphone kan du se spille film og lægge hundredevis af spil ind som du kan spille gratis. Jeg spillede bla Doom på min spv. Jeg har flere afsnit af Mandrillen og mange mp3 filer liggende på den. Alt det tror jeg ikke man kan med en 3 telefon. Du kan heller ikke gå på nettet med en 3 mobil. Det er kun deres tjenester som du kan bruge... Og det er ikke mange. Har lige ringet til en kunde konsulent fra 3 som fortæller at man heller ikke kan lægge sine mp3 filer over på telefonen, da den ikke har det software som man skal bruge.
Men hvis du kun vil have en telefon som kan ringe og sms og lave video telefoni er den vel udemærket.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 18:02

Her kan du læse en masse om 3

http://www.3.dk/

Kommentar
Fra : mart2638

Dato : 17-04-04 12:52

Du skal ikke købe 3 mobilen, den er lidt for klodset, og den går hurtigt i hak (jeg har haft en , hvis du skal købe noget godt, så skal du købe en SPV-telefon, den er så fed og der kan man lægge windows programmer ind på og du kan få fede spil og den kan næsten alt som en 3 mobil kan, undtaget at man kan se hinanden når man snakker.
SPV har lavet 5 mobiler eller sådan noget ligne, du kan se dem inde på orange (http://www.orange.dk) eller søg på forskellige sider inde fra google af (http://www.google.com) og søg sider på dansk.

Håber det var hjælp nok ellers må du jo bare skrive til mig igen hilsen Martin

Accepteret svar
Fra : tbayj

Modtaget 50 point
Dato : 17-04-04 15:02

Men det positive om 3 er at det er billigt og med billig abonnement. Orange er noget SKOD!

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 17-04-04 20:02

Nu har jeg købt en Nec 3 mobil fordi jeg ikke kunne lade være med at prøve. Mit første indtryk er SKOD! Den gider sgu ikke at tænde og da jeg ringede til support fik jeg at vide at den skulle indleveres. Det var mit første møde med 3 mobiler. ØV ØV ØV Nu skal jeg vente helt til Mandag.... Det kunne selvfølgelig også ske for andre mobiler, men det er sgu surt når nu man sådan havde glædet sig :-/

Kommentar
Fra : Industri

Dato : 19-04-04 16:32

Ja, jeg kan forstå at der divergerende opfattelse af, hvad der er det bedste, så jeg afventer om der kommer flere svar, men tak for svarene.

Godkendelse af svar
Fra : Industri

Dato : 22-04-04 18:34

Tak for svaret tbayj.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 22-04-04 23:44

Det var så lidt. Håber at du finder ud hvad du skal gøre. Hilsen Tbayj

Kommentar
Fra : johnnyskov

Dato : 24-05-04 15:38

hejsa.
Har indtil videre kun haft gode oplevelser med netop nec3 telefonen,
og man må da sige at der er mange fede finesser på telefonen