/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Billig cool kværn??
Fra : Zmed
Vist : 434 gange
150 point
Dato : 16-04-04 17:16

Hej allesammen :D..
Jeg skal have købt en fed billig scooter eller knallert, men ved ikke hvilken en, så tænkte i kunne hjælpe mig med at give mig navnene på nogle fede modeller?? Den skal MAX koste 5000-6000 (gerne en brugt kværn).. Det må gerne være noget klassiker agtigt noget som ligner noget honda melody eller noget, og hvis det er en scooter skal den være lille i stil med noget comet eller sonic..! Håber i kan hjælpe mig lidt :)..

Mvh Mads

Kommentar
Fra : luciano666

Dato : 16-04-04 18:44

øhh... drop comet... køb dig en yamaha jog! sonic´en er alt for dyr... også som burgt... men du kan jo være heldig...
eller køb dig en honda melody... jeg har lige solg min for 1700kr... og jeg savner den... hehe...

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 16-04-04 18:44
Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 18:49
Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 18:53
Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 16-04-04 19:55

Er der ikke andre?? Der er så mange der har jog, så det er lidt kedeligT? Hvor kan jeg evt. få fat i en melody??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 20:01

Kig imellem de 3000 andre.

Kommentar
Fra : vapsen

Dato : 17-04-04 18:03

Køb dig en vespa Ciao, den er billig, og et enormt stabilt køretøj, for ikke at nævne at den går omkring 50 km literen, og så er det selvfølgelig også en herrefed knallert ;)

Kommentar
Fra : luciano666

Dato : 17-04-04 18:53

hmm... hvad med en suzuki fz50? den er sgu sej!

Kommentar
Fra : mart2638

Dato : 18-04-04 09:42

Hej Zmed du skal droppe comet, jeg syntes du skal købe en jog, for den er lille og den kan komme til at køre meget stærkt, du kan komme ind på en fed side om jog, så kan du se en jog i action http://www.jogamok.dk, du kan også gå ind på http://mopedgallery.dk, der er mange forskellige.

Håber du kan bruge mit svar hilsen Martin

Kommentar
Fra : quiksilver1

Dato : 26-04-04 19:17

jeg manler en mini knallert jeg er ikke så stor er der nogen der ude der kan hjælpe moiiii:::::