/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
landkort over tyskland
Fra : scandinavia
Vist : 975 gange
50 point
Dato : 16-04-04 15:35

Når jeg prøver at åbne et kort i excel kan jeg ikke åbne et over tyskland.
Nogen der ved hvordan jeg gør det?

Mvh

S

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 16-04-04 15:49

Vi er nok blevet slettet fra landkortet

Frieda
Tyskland

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 15:59

Der er fordi du kun har de nordiske lande i en dansk office.

Resten koster penge.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-04-04 16:09

> scandinavia
Her har du et andet kort over blandt andet Tyskland:
http://www.multimap.com/map/home.cgi?client=public&db=DE&overviewmap=DE&cname=Germany&lang=
.. og det er ganske gratis.
/PG

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-04-04 16:14

Hvis du bare vil se et kort over Tyskland.
http://www.map24.dk
I venstre side, lige under "lande genvej" ruller du ned til Tyskland.
Emesen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 16:15

Fedt nok "Guild"

Jeg snuppede det også lige - vidste ikke de kunne findes gratis.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-04-04 16:22

> refi
Det er jo herligt når vi kan hjælpe hinanden .. jeg "snuppede" fra "BjarneD" i et af hans svar .. det ender med at vi bliver eksperter her på Kandu !
/PG

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 16:26

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 22-04-04 15:00

> scandinavia
Var det hjælp til dit sprøgsmål ? eller ..
/PG

Kommentar
Fra : scandinavia

Dato : 22-04-04 19:44

Nej det var det ikke.

Man kan nemlig bruge excelkortene til mere end dem man henter på nettet.