/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
søgefunktion til hjemme side......
Fra : themighty
Vist : 463 gange
25 point
Dato : 16-04-04 11:52

Hvordan får jeg min hjemmeside til at vises hvis man fx søger på google??? eller andre søgemaskiner. altså hvis nu jeg har nogle søgeord fx mor, far osv osv hvordan indsætter man det i html for at folk kan finde min hjemmeside via andre søgemaskiner?????

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 16-04-04 11:55

Hej themighty...

du kan bruge de såkaldte metatags hvor f.eks. google.com
finder din side via en robot!

http://www.metamaten.dk/

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-04-04 11:58
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-04 12:03

En anden sikker måde at blive 'berømt' på er, at tilbyde andre at linke til dit site, f.eks. ved at give mulighed for banner grafik og kode. Søgemaskinernes ranking automatik kigger nemlig også på, hvor mange henvisninger der er til din URL fra andre sites.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-04-04 13:29

Jo, jo! Der flere måder at blive kendt på. Hvis man har venner kan man linke til hinandens sider, som en af mulighederne.
Dog skal man være opmærksom på, at der er nogle af udbyderne som gerne vil have hjemmesider, men de kan ikke lide for meget trafik, så lukker de siden ned.
Det var jeg udsat for på en "Jubii Triod" side, som jeg end ikke havde gjort noget til at den skulle blive registreret. Der var end ikke nogen META'er i den. Alligevel fik jeg at vide at der var konstanteret en kraftig trafik på siden og at den ville blive lukket.
Den medfølgende e-mail adresse fra TRIPOD svarede ikke på en henvendelse om hvor i den trafik bestod. (Blot til en advarsel)