/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 320
Eletronisk tidtagning
Fra : golfine
Vist : 1238 gange
100 point
Dato : 16-04-04 11:50

Hejsa
Jeg mangler et (program og interface til PC) samt fotoceller til at tage tid mellem to punkter, startpunktet kan være en kontakt
eller fotocelle, men slutpunkt skal være en fotocelle, da den skal kunne flyttes.
Gerne som byggesæt, da det ikke må koste en bondegård.
Det noget ala det her jeg søger :
http://home.swipnet.se/rspro/PxTid.htm
men ikke kommercielt
Hilsen Allan

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 16-04-04 11:53

Prøv her:
http://www.brinck.dk/

Kan du ikke lige finde noget, så kontakt dem...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : golfine

Dato : 17-04-04 08:31

Ja ok, men hvad med softwaren? det skal jo kunne snakke sammen.
Hilsen Allan

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-04-06 17:55

hvor præcis skal det være, det må kunne laves i vba som ligger i officepakken.
eller som et vb-script
har nu ikke lige tænkt over hvordan men vba eller visionel basic kan da 'trigge' på parralelporten !

men der følger noget parralelport program med til brick's sæt nr Br 848

Kommentar
Fra : natmaden