/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gemme flash
Fra : Andreas1982
Vist : 542 gange
10 point
Dato : 15-04-04 23:25

Hvad skal jeg kopiere fra kilden, for at gemme flash filmen Adam?

Kilden ser således ud:

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" >

<head>
<title>Especial Bruno Bozzetto</title>
<style>
BODY {
   margin: 0px;
   background: #eedd99;
   font-family: Arial;
   font-size: 12px;
}
A {
   color: #0033BB;
   font-weight: bold;
}
#cuerpo {
   width: 500px;
   margin: 15px auto;
}
#titulo {

   font-size: 20px;
   font-weight: bold;
   font-style: oblique;
}
#ani {
   border: 1px solid #665500;
}
</style>
</head>

<body>
<div id="cuerpo">
<p id="titulo" align=center>"Adam"</p>
<div id="ani">
<OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,0,0"
WIDTH="500" HEIGHT="360" id="animacion" ALIGN="">
<PARAM NAME=movie VALUE="adam.swf">
<PARAM NAME=quality VALUE=high>
<PARAM NAME=bgcolor VALUE=#FFFFFF>
<EMBED src="adam.swf" quality=high bgcolor=#FFFFFF WIDTH="500" HEIGHT="360" NAME="animacion" ALIGN="" TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">
</OBJECT>
</div>
<p><b>Especial Bruno Bozzetto</b></p>
<ul>
<li><a href="olympics.html">Olympics</a></li>
<li><a href="italy.html">Europe and Italy</a></li>
<li><a href="yesno.html">Yes & No</a></li>
<li>Far west <a href="farwest/flash.htm">1ª parte</a> <a href="farwest/flash1.htm">2ª parte</a></li>
<li>Horror <a href="horror/flash.htm">1ª parte</a> <a href="horror/flash1.htm">2ª parte</a></li>
</ul>
<p align=right><a href=http://www.xeron.org/>xeron.org

</div>
</body>
</html>

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 16-04-04 00:10

har du hentet koden fra en hjemmeside og vil gemme flashfilen på din computer eller hvad?

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 16-04-04 00:22

Ja.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 16-04-04 00:29

så vidt jeg ved kan man ikke gemme en bestemt del af koden og derved få flash-filen med i købet. De ligger jo et sted i webhotellet som .fla, men hvor, kan man ikke umiddelbart se. Jeg kan heller ikke se det ud fra koden, for referencen til flashfilen bliver kaldt "clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" - netop for at fokl ikke stjæler flash filerne...

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 16-04-04 06:47

Det skulle vel ikke være "adam.swf". Når du har afspillet flashen skulle den gemme en kopi under Temporary Internet Files. Gå til denn mappe og søg efter den. Husk også at slå undermapperne under avancerede indstillinger til inden du søger.

Kommentar
Fra : duckit.dk

Dato : 16-04-04 08:42

det er nemt nok du laver bare et lille html dokument med et link til adam.swf filen og højre klikker og vælger gem som.
har gjort det masser af gange. du kan også give mig et link til filen så henter jeg den og sender den til dig.

Mvh Jens
Support og Teknik

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-04-04 09:07
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-04-04 09:11
Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 16-04-04 13:45

Duck.it

Tak skal du have.
Her er linket....

http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/adam.html

Skriv lige tilbage når du er færdig, så skal jeg lige oprette en email, da jeg ikke er interesseret i at få alt for meget spam ved at skrive den ned her.

MVH
Andreas

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 16-04-04 13:51

Jeg fik det selv lavet, ved at slette mine temp files og så gå ind på siden igen.
Rimeligt simpelt faktisk!

Tak skal i have!

MVH
Andreas

Kommentar
Fra : duckit.dk

Dato : 16-04-04 13:54

hvis du skal hente noget en anden dag skal du bare lave en htm fil som her.

<HTML>
<HEAD><TITLE>template page</TITLE></HEAD>
<BODY>

<A HREF="http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/adam.swf"> Højre klik mig og vælg gem som</A

</BODY>
</HTML>