/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ændre brugernavn?
Fra : djernaes
Vist : 267 gange
50 point
Dato : 15-04-04 22:38

Hvordan kan man ændre sit brugernavn?

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 60 point
Dato : 15-04-04 22:40

Det kan normalt ikke lade sig gøre, men hvis du pænt mailer til kandu, vil de sikkert hjælpe dig........
Husk at lukke spørgsmålet inden du ændrer.........

Mordex.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-04-04 22:43

Hejsa

Du kan ikke ændre dit brugernavn.

men du kan lade være med at bruge den,og så bare oprette en ny profil herinde.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-04-04 22:47

Du har jo lige oprettet dig i dag og nu vil du allerede ændrer det??

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 22:54

>>briani
Det kan godt lade sig gøre..........

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-04-04 22:56

Hej djernaes

Som ellebye skriver "Du har jo lige oprettet dig i dag og nu vil du allerede ændrer det??".
Hvad er årsagen til det?

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 22:58

Grunden kunne jo være at vedkommende kun lige ville kigge forbi, og fandt så ud af at kandu er et godt sted, og at han/hun vil blive men med et mere normalt nick. For djernaes er ligesom et godt engangsbud.............
Lyder det forståeligt????????

Mordex

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-04-04 23:01

Hejsa mordex

Nu have jeg ikke lige set at det var en nyoprettet bruger.

Og hvis han/hende ikke har deltaget med nogle kommentarer herinde endnu-så kan man nok få kandu til at ændre navnet.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 23:09

Nope......... Selvom der er nogle kommentarer eller spørgsmål fra brugeren, kan det ændres.
Og det er ikke fordi jeg vil sige dig eller andre imod, men fordi jeg selv har fået mit ændret.
Derfor er jeg 100% sikker.

Mordex.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-04-04 23:19

Hejsa Mordex

Jeg vil heller ikke sige dig imod.

Men se lige her

http://www.kandu.dk/dk/spg/5237

Citat
Vi kan desværre ikke slette en person, da personens ID flyder rundt over alt i vores databaser. Vi kan sætte et flag der indikere at personen ikke er aktiv længere, men slette ham/hende det vil vi have svært ved, for hvor skulle personens spørgsmål/svar/tips....osv forvinde hen. Og hvad skulle der ske med alle de svar/kommentar som er skrevet af andre
til personens spørgsmål.
Med venlig hilsen
Søren Jensen
(Servicemedarbejder)

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 23:24

Jamen briani, du kommer med kommentarer til sletning, og spørgsmålet var ændret brugernavn.........
Er der ikke forskel?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-04-04 23:25

Jeg er tilbøjelig til at følge Brian. Ram og Frida er slettet ifølge kandu, men deres navne findes stadig i databasen.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 23:28

?? Forklar nærmere...............

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-04-04 23:28

Nej da

Slette en person-er vel det samme som at slette et brugernavn IKK.

Nu har jeg været med i mange år-alt for længe

Og mit navn kan ikke ændres-ikke engang det lille b til et stort B i mit brugernavn

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-04-04 23:31

Nemlig Ellebye

Man kan ikke bare slette eller ændre et navn-de ligger jo og flyder i hele databasen hos kandu.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 23:33

Jeg forstår stadig ikke hvad sletning af et brugernavn/person, har noget med dette spørgsmål at gøre

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-04-04 23:39

Hejsa igen Mordex

Jeg gentager da gerne min kommentar fra kl 23.01

hvis han/hende ikke har deltaget med nogle kommentarer herinde endnu-så kan man nok få kandu til at ændre navnet.

Brian

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 23:40

Og hvis han/hun har deltaget?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-04-04 23:43

Så kan man ikke

Brian

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-04-04 23:45

Så kan navnet ikke ændres eller slettes, men der kan blive sat en flag ved, at personen er inaktiv.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 23:47

Da jag startede på kandu havde jeg et andet brugernavn. Selvom jeg havde stillet nogle spørgsmål, og deltaget aktivt i nogle tråde, fik jeg det ændret.
Hvorfor kan djernaes så ikke???????????

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-04-04 23:48

og man kan heller ikke få overflyttet point.

Men til spørgeren skriv til kandu og spørg dem, de er alt andet de eneste der kan gøre noget.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-04-04 23:49

Tillæg

Har man deltaget rundt omkring herinde med diverse kommentarer.

hvor skulle personens spørgsmål/svar/tips....osv forvinde hen. Og hvad skulle der ske med alle de svar/kommentar som er skrevet af andre
til personens spørgsmål.

Brian og godnatter når den tid kommer

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-04-04 23:50

Mordex, hvad hed du den gang, og hvilke tråde optrådte du i?, så vil du formentlig se dit gamle brugernavn.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-04-04 23:54

Hejsa igen og igen

Mortex-hvis du går op i søg foroven-og skriver dit gamle brugernavn-så vil de spørgsmål og kommentarer du har været med i garanteret dukke op.

For de kan da ikke bare være pist forsvundet vel.

Brian

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 23:56

Jeg ændrede brugernavn fordi det var for personligt. Derfor vil jeg ikke oplyse det............
Håber I forstår.......
Men som du siger ellebye, så må spørgeren skrive til kandu, og se hvad de siger.............

Men hvorfor tror I at http://www.kandu.dk/dk/spg/35747 ikke er lukket??????? Nok fordi navnet er ændret..........

Lad os nu se, inden vi begynder at bruge Rams og Fridas ord mod os........

God nat...........

Mordex.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-04-04 23:57

Jamen god morgen Briani, det var da en kort lur.

Godkendelse af svar
Fra : djernaes

Dato : 16-04-04 08:37

Tak for svaret Mordex.
-jeg har mine grunde....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 16-04-04 11:08

Det var så lidt...........
Du kan være sikker på at jeg taler sandt.....
Ha´ en god dag, og sig lige til hvis du får navnet ændret.............

Mordex.