/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er det hele gået i stå?
Fra : binky
Vist : 730 gange
95 point
Dato : 15-04-04 22:12

Er det hele gået i stå, fordi fridaflip og påhæng ikke længere er med?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 22:14

Hej binky.......
Hvad vil du da høre????????? Så skal jeg da.................

Kommentar
Fra : binky

Dato : 15-04-04 22:16

Nyt at høre fra dig Mordex.

binky

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-04-04 22:19

Jae her er sku jævnt kedeligt

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 15-04-04 22:21

I mener da vel ikke at i savner de båtnakker

Valentin

Kommentar
Fra : binky

Dato : 15-04-04 22:21

Jamen, så må vi jo gøre noget ved det. Vi kan da også ønske dem tilbage.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 15-04-04 22:24

Hej reset
Ved ikke, hvordan de andre har det, men jeg savner dem totalt meget ikke.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 22:26

>>binky
Jeg kan se at du har lært at lave/bruge smilililie
Hvad mener du ( ) forresten med ???????

Er du lidt fræk .......

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 22:26

Har du ellers savnet MIG binky?????????

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-04-04 22:27

*GG ja tillæg dem nu ikke så meget ære for det - uden jer som deres publikum var de r.. og nøgler, underholdningen må vi/I så bare selv levere nu ikk' - piece of cake...

Karina

Kommentar
Fra : binky

Dato : 15-04-04 22:30

>Mordex
Næh, men du har da forholdt dig noget stille i den sidste tid.
Er det alderen, der trykker, eller fiskene
mvh
binky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-04-04 22:33

Hedder det ikke Ram og påhæng? Tror folk lige skal have ørepropperne ud Binky eller slikke deres sår

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 22:34

Hvad skulle jeg da råbe op for binky?????????????
Jeg riskere jo bare at blive kylet (ikke molokylet) ud

Hilsen Mooooooooooooooooooooooooooooooordex................... (er det højt nok???????)

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 22:34

Der mangler lige et r efter 10. ord

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 22:35

Ikke efter, men i.......

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 22:35

Og så skulle det være OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO og ikke ooooooooooooooooooo.............

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 22:36

Hvem sagde SPAM????????????

Kommentar
Fra : binky

Dato : 15-04-04 22:37

Hej tedd
Ved ikke, hvordan man vender dem, men de var da lige ubehøvlede.
mvh
binky
Men lad dem hvile i fred, for det må være guf for dem, hvis vi bliver ved med at omtale dem. Det kunne jo tyde på, at de var savnet

Kommentar
Fra : binky

Dato : 15-04-04 22:41

fra binky
Vi ser på det i morgen.
Sov godt alle sammen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-04-04 23:04

Citat
I mener da vel ikke at i savner de båtnakker

Jeg savner kun Frida.
Om nogen savner Ram2, kan jeg ikke svare på.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-04-04 23:26

Hej Binky

Savner du dem virkelig????? Det tror jeg ikke!!! Du gør.
Nej ingenting er gået i stå. Måske skal vi lige vænne os til, at de ikke er her mere. Dem af os, der har fået mange ubehagelige "verbale" øretæver, skal lige tænke på, at de ikke er her mere, og vi ikke mere behøver at frygte at mødes med dem, hver gang vi/jeg er på.

Kandu er - efter min mening - et seriøst medie. Sådan tror jeg også det oprindeligt var ment fra KanDu's administration. Så fik vi efter mange anmodninger, en "smalltalk" som kunne bruges til alt andet end seriøse ting.
KanDu er jo mange andre ting. Personligt er jeg glad for al den hjælp jeg har fået herinde (sidst fra arlet - i forbindelse med virus).
Jeg har også hjulpet mange KanDu-brugere, indenfor mine interesser.
Hver gang, mit svar, bliver accepteret, bliver jeg "glad/tilfreds indeni" da jeg så føler, jeg har hjulpet en person/KanDu-bruger med et problem.

Mit daglige job, består for en meget stor del af, at jeg også hjælper andre mennesker, det være sig kolleger og "kunder".
Så binky Ingenting er gået i stå, men anderledes!!!!!!

De venligste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-04-04 23:31

Hvad er det man siger, bag enhver mand står en kvinde, og i tilfældet ram var det frida. Hun var mindst lige så god til at gejle ram op, så savnet NEJ.

ellebye

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-04-04 00:02

Hejsa

Jeg har da vist ikke rigtig fulgt med herinde

Hvem er Ram2 og Frida ?????

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-04-04 00:36

Binky

Der er da ikke noget der er gået i stå Nu hygger vi os jo bare med det vi oprindeligt kom på Kandu.dk for, nemlig at hjælpe andre og selv blive hjulpet....i en god og hyggelig tone men en hyggetråd i smalltalk er altid velkommen

// Toupie

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 16-04-04 05:33

Selvom jeg har rundet de 50
Er jeg da på ingen måde gået i stå.
Folk herinde kommer og går, de "gamle" består.
He he vi har set det så tit og ofte.
Smalltalk for sig og seriøse svar og spørgsmål for sig, mon ikke vi kommer tilbage til meningen med kandu.dk
God fredag til alle
MVH maya123

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-04 08:41

binky -> Jamen JEG er her da endnu

..og her lidt underholdning i form af en hollandsk fanside for 'Komiske Ali' : http://croqueweb.com/fan/index.php

Nyd lydklippene fra de første dage i Irakkrigen. Her kan man da tale om bortforklaringer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-04-04 09:33

Jeg er her da også

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-04 10:24

Ja, og vi hygger os da, gør vi ik' os emesen ?

Selvom jeg ska' flade igen idag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-04 16:57

Jeg er her også
>> </Molokyle> Jo da

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-04 17:05

Molokyle - dette fandt jeg på dit link.
http://affe.rnsystems.de/version1.html
Har du det ikke varmt i den pels.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-04-04 17:09

*LOL* Fedt nummer forøvrigt Mener det er Bruce Springsteen der har skrevet det og Patti Smith der gjorde det kendt!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-04-04 17:12

Men stadig Molo som danser

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-04-04 17:15

Han har sikkert set sådan ud da han malede sin nye lejlighed!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 16-04-04 17:44

Hej Franksp
Det med verbale øretæver fra det hold ved jeg alt om. Ikke sjovt at komme som ny bruger og ryge i det. Havde det ikke været for Mordex dengang, så var jeg ikke kommet igen.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 16-04-04 17:51

Mordex
Gider du lige? Lad være med at råbe så højt!!!
Rart at høre fra dig igen.
mvh binky

Jeg skal til firmafest i aften, så jeg smutter for et stykke tid. Har fået make-up til at skjule mærkerne på halsen, så jeg skal nok komme til at se respektabel ud. Oh,oh, hvis kommentar er det lige, jeg kommer til at mangle

mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 16-04-04 18:14

God fest binky............
Pas nu på dig selv.........

Mordex.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-04-04 19:03

Snælgab rerøk ted hæn.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-04-04 20:42

Hvad er det, der kører baglæns?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-04 20:44

emesen -> Ikke mig det der du. Vel er jeg til abefester, men du ved da jeg altid optræder velbarberet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-04 20:49

Iøvrigt kan jeg slet ikke høre lyden, da jeg stadig ikke kan få mit SB 16 kort til at virke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : binky

Dato : 17-04-04 16:28

Fed fest
Og #@:(
Åh fra binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 17-04-04 16:30

jeg manglede en streg, men det får jeg det ikke bedre af.
mvh
binky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-04 16:34

manglede en streg binky? Mener det er slang for coke eller amphetamin? Nå ja alt kan misforstås!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 16:39

>>tedd

Kommentar
Fra : binky

Dato : 17-04-04 16:43

tedd
Så gu' da ikke sådan en streg. Jeg har nok at gøre med at holde mig til stregerne på vejen.

Alligevel, fed fest.
mvh
binky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-04 16:45

Ok Binky det beroliger mig lidt. Troede du var ude i noget snavs

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 16:53

..nu går I over stregen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 16:58

..men lad os sætte en streg over det !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-04 16:58

Nå nu kom Molo på "banen"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 17:03

I HTML skrives 'streg over det' sådan :

Kode
<del>det</del>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 17:04

Ihh altså.. tedd : Din pulverslukker !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 17:06

Så er banen kridtet op

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : binky

Dato : 17-04-04 17:10

Hvorfor kan det være så sjovt at være til fest, når dagen derpå absolut ikke er sjov. Så sidder man der. Skal der repareres eller ej??? Kunne måske prøve kun at drikke sodavand, men så bliver det nok en kedelig fest. Noget med at hyle mellem de andre ulve.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 17:11

Hvis jeg ikke havde set Jeres profiler, ville jeg tro I var hjernedøde

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-04 17:21

Det der gruk i din profil Molo? Hedder det ikke
At vide
at man ikke ved?

Ellers synes jeg da ikke det gir mening!

Ja tømmermænd har fanden skabt Binky

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 17:23

Mordex -> Tjae.. vi har jo set din. Så vi ved, DU er det

Binky -> Fester behøver ikke være kedelige bare fordi der ikke er sprut. Der er så mange andre sjove ting man ka' ta'

....sig til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 17:24

>>Molo
Nu passer du på, jeg ved hvor ama´r ligger

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 17:25

tedd -> Det kan du have ret i. Måske jeg skulle rette det? Må nok lige slå det op først

Nogen der har et link til Piet Hein gruk ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 17:27

www.sunowich.dk
han kan sikkert finde det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 17:27

Mordex -> Ja, kom ud at hilse på mafiaen... Du ved hvor den holder til, hvis du ellers tænker dig om !!!

..og så siger jeg ikke mere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 17:31

>>Molo
Det må hvis være 33. træ til venstre, og 4. ko til højre
Er det ikke sådan man finder vej på landet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-04 17:32

http://www.grandt-aarhus.dk/piethein.htm

Næh det hedder vist hvad man ikke ved! Hmm!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 17:39

Mordex -> Hold da K.... hvor er du langsom. Mafiaen kommer fra ........, så hvor finder du ........ i sundby ?

tedd -> Point til Kylen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 17:42

Mordex -> Det er der hvor du kommer fra, der er dumme køer. På Ama'r følger vi næsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 17:44

Er næserne så lange da???????

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 17:45

Så så, Molo.............
Roligt nu.............

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 17:47

Mordex -> Ok. Vi har køer på Ama'r. Søndag i Aldi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 17:48

Har du forresten været på Molo i Sopot???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 17:49

Hvis næsen løber ? ...Så fang den !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 17:54

Søriøst : Hvis nogen Kandu'er sku' få lyst at kigge forbi en dag, kan de altid sende mig en emil for at få min nøjagtige adresse.

</HENRIK MORTENSEN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 17:55

Søriøst ??? Det er da til at blive søsyg og dårlig af ...seriøst selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 17:59

>>Molo
Jeg spørger lige igen
Har du været her http://www.trojmiasto.pl/ob.phtml?id_ob=387 (se lige hvar der står i den blå dims på midten)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 18:00

Ps. Når sø'rne kommer i øst får man i maj Beloni Beloni på krogen, så søer i øst er måske ikke så galt endda

Man skal bare huske at fjerne de grønne ben, men de er også lette at få øje på

</SLUDRECHARTOLLET>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 18:03

Mordex -> Jeg er før blevet forvekslet med Japanske Lampefabrikanter, så intet undre mig mere

På Siciliansk betyder Molo : Mulddyr .....til stor moro for de lokale, da jeg var der sidst

</MOLO>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 18:06

Muldyr, et lysende muldyr

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 18:07

Blanding af hest og æsel. Hva' gi'r I ???

/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 18:07

ddddddd´er mangler der vist

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 18:08

Vi gi`r intet, men si´r

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 18:10

..men pæren er iorden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-04 18:12

Man må da sige du har fået svar på dit spørgsmål Binky Der foregår da en masse

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 18:12

Det er alle pærene......
Nu skal jeg spise, så jeg er tilbage lidt senere.
"Beskeder til mig bliver gemt"

Mordex

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-04-04 19:01

Ang. Piet Hein-grukket:

"At vide, hvad man ikke ved" er rigtig nok.
Det er m e n i n g e n, at det skal være dobbeltbundet.

Entydighed anses ikke for god tone inden for poesien.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 17-04-04 19:05

Det er sjovt, som et spørgsmål kan udvikle sig. Det er så fint, synes jeg. Jeg lukker det ikke lige med det samme.

Hej til jer alle sammen
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 19:11

Hej binky.........
Jeg kunne ellers trænge til lidt selvgodtbefindelsespoint.........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 20:20

Tak Rellom. Du har set lyset

Det er altid stof til eftertanke, når tingene er flertydige : http://www.cut-the-knot.org/selfreference/index.shtml

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 95 point
Dato : 17-04-04 20:22

binky -> Du lukker; når DU synes det er lukketid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 20:25

Hallo hallo............der er jo hele 95 point til salg..........
Hvad vil du have mig til at sige/gøre binky?
Jeg smiller jo alt hvad jeg kan

Mordex

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 20:29

Mordex -> Tag en slapper eller tons noget jern. Vi hygger os jo lige så godt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 20:30

Jeg var lige ved at skrive : Mordex ; du lukker også

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-04-04 20:32

Nå, nå Molo........ikk´ så grov...........

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-04-04 20:40

Nå, MOLO, hvordan vil du nu fejre din fødselsdag, vi andre har for længst fortrængt hvorda vores gik til, den endte vist nok i ??, kan ikke huske det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 21:09

ellebye -> Imorgen søndag kommer Frk. Uro, the1best og kakkelovnsrøret til (irsk)kaffe, lagkage, småkager og småhygge
Mandag kommer 'rosset' fra Christiania : Erik Indkøber, Tågehornet, Ivanhoe, John 'er noget vi ryger', Ex-grøndland + Napo (hendes storebror), hele baduljen fra HC.Parken : Torben Tex, Patrick Oliver, Jesper Snot, Joe.. PLUS det løse : Findslet, Den Lange Gartner og hva' har vi.. til ølbajere (..mine selvfølgelig) Kl. 12-22

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 21:12

ellebye -> Ps. Fammilien samles i starten af juni, da jeg har slået den festivas samme med min lillebror i et joint-venture project : Frokost hos ham, kaffe, snaps og cerutter hos mig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 21:16

Dejligt at have famillien hos sig og lige rundt om hjørnet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-04 23:20

Det vist godt det er en andelsbolig Molo Ellers var det måske blevet en kort fornøjelse med den lejlighed!

P.S. Er du forsikret?

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 18-04-04 01:44

Hvis vi skal se realistisk på hvorfor de 2 røg ud, så tror jeg godt vi kan blive enige om at tonen herinde var blevet grim,:-
men var vi ikke nogle stykker der lod sig rive med. ; så jeg syntes det ville være en god ide at lade dem være i fred. Medvh. jyttejo. 0

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 18-04-04 08:00

Nå, er I ikke kommet længere med denne tråd
Hvad var det med Piet og Hein?
Jeg er den glade ejer af hans samlede, men da man jo ikke må gengive alt (copy og ophav), så får I denne lille smagsprøve fra Amagermor-maya

En lille prøvegruk:

HVIS

Hvis jeg ikke tilfældigvis netop var mig
- hvor ville det føles aparte!-
så ville jeg gå ad min vårlige vej
og inderligt ønske jeg var det.

Men h v i s netop dèt var formenet en
og man skulle vælge blandt resten...
så ville jeg være en hvis syren
som står og blomstrer i blæsten.

Kilde: Piet Hein, dette er et lille uddrag fra "GRUK" fra alle årerne.

God søndag og nej der er ingen køer på Amager og nej vi overgiver os aldrig og nej vi kommer heller aldrig over broerne, gud forbyde. Til jyderne, stop nu med at kalde en Amagerkaner for Køwenhavner eller tage Amager med i betegnelsen "Djævleøen", I aner ikke hvad I snakker om og vi bliver sååååå kede af det

Fra maya

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 18-04-04 08:01

nej hvor ærgeligt, der skulle selvfølgelig stå en HVID syren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-04 10:23

maya123 -> Piet Hein kom ind i tråden, da tedd og jeg havde en lille disputs om hvorvidt, Piet Hein grukket i mine profiloplysninger var korrekt gengivet
Du ved; du kan se min profil ved at klikke på 'molokyle' over denne kommentar.
Piet Hein udgav også værker på engelsk under pseudonymet 'Kumpel' :

There is
one art,
no more
no less;
to do
all things
with art-
lessness.

..og så et ef de engelske jeg holder allermest af :

Idiots are really
one hundred per cent,
when they are also
intelligent.

En RIGTIG Ama'rkaner bor på LORTEØEN og drikker SKRALDEVAND

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 18-04-04 23:32

> Franksp
Det er da dejligt, at du er tilbage på Kandu !
/PG

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-04-04 12:46

Guild

Tak for din lille hilsen. Ja jeg valgte at holde en pause, da jeg ikke synes her var rart at være, men jeg kan jo se nu, at tonen her på KanDu er blevet helt normal igen.
Jeg skal indrømme, det er svært helt at undvære KanDu, når man først har været her. Jeg kan heller ikke holde op med at ryge. Det er lidt det samme.

Med venlig hilsen
og ønsket om mange gode timers "KanDu-samvær"

Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-04-04 12:48

Mit ønske om mange gode timers "KanDu-samvær", gælder naturligvis jer alle.

Frank

Kommentar
Fra : uro

Dato : 20-04-04 18:47

Pas på!!!
Så snart at man har fjernet alt ukrudet dukker der gerne noget nyt op. Så nyd det så længe det vare.

(-hvis du leder efter molo på amager, så kig efter en lille mand i g-streng med hvide baller på amager, når solen skinner)

Men ja, lad os nyde freden imens den hviler over Kandu. Frk.uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-04 18:57

uro -> Ha.... nu er du jo 'kommet på' ..og så er freden forbi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-04-04 18:59

Mælkebøtter er da pæne!! Fatter ikke hvorfor folk kalder det ukrudt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-04 19:02

tedd -> Ja ... brændnælder brænder og tidsler stikker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-04 19:04

... og uden dem ville vi ikke have så smuk og varieret en flora & fauna

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-04-04 20:37

Ville godt nok være kedeligt med græs over det hele!

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 21-04-04 13:01

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-04 12:42

Ja jeg synes det er gået temmelig meget i stå..Æ møg gang i den længere..!