/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Titelnummeret fra "Langt fra Las Vegas"?
Fra : rasmusbuh
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 15-04-04 21:55

Hej allesammen!
Er der nogle af jer der har titel nummeret fra TV serien "Langt fra Las Vegas" liggende som mp3 fil eller andet?
Det den der TV serie fra tv2zulu, i kender den garanteret!
Jeg tror nummeret hedder "all right" og er spillet af Superheroes!
Er der nogle der har det, må de meget gerne sende det til mig over mail eller MSN.

Min mail: Rasmusbuh@hotmail.com

På forhånd 1000 x tak

Kommentar
Fra : stefanahm

Dato : 15-04-04 23:08

Hej Rasmus...

Jeg er ikke sikker på det er hverken rigtig kunstner eller titel. Men hvorom alt er, når du ved det med sikkerhed,
kan alle (næsten) numre downloades på følgende adresse http://musik.tdconline.dk/.

Og dette endda helt lovligt, til den beskedne pris af ca. 15 .- kr. pr. nummer !!!!!!

MVH

Stefan

Accepteret svar
Fra : Nik_

Modtaget 50 point
Dato : 16-04-04 15:47

Det har jeg ;)

Mvh. Nik

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 16-04-04 16:05

Og ja det er superheroes men med "so far" ;)

Mvh. Nik

Godkendelse af svar
Fra : rasmusbuh

Dato : 17-04-04 12:20

Genialt

Tak skal du ha