/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Senda
Fra : STF
Vist : 348 gange
150 point
Dato : 15-04-04 21:08

Hvordan får jeg min Senda til at køre hurtigere..?

Opsætning:
48mm KRD cylinder
21mm indsugning/dellorto karburator (dyse 100)
powerfilter
Kundo udstødning
14/44 gearing

Jeg har tænkt på at sætte en power eksp. på, men det giver jo ikke topfart. eller hvad..??
eller måske en anden membran.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 21:52

En power eksp. er en indsugningsforstærker, der giver mest optræk, men ikke noget der kan mærkes betydeligt........

Hvad kører den nu?

Det der evt. kunne ændres er, en bedre cylle og udstødning. Det du har på nu, er ikke verdens hurtigste.........
Polini og Mallossi er noget der duer.........
Men du skal jo være sikker på at alle begrænsninger er fjernet.....

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 21:53

Jeg har lige set at du absolut mangler en god vario.........

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-04-04 22:42

Køre hurtigere end hvad??
Hvis den kører det den må, er det imod kandu´s regler at opfordrer, og anvise ulovlige metoder til bl.a. at få knallerter til at køre hurtigere end det tilladte.

Kommentar
Fra : STF

Dato : 15-04-04 22:47

den kører ca 115-120 ligeud........ tror ik det er en god ide med vario....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 22:54

Så er det lige et spørgsmål om og hvor meget hurtigere den kan komme til at køre. Det er jo fint med 120.....
Men polini går man ikke forgæves efter.......

Kommentar
Fra : STF

Dato : 15-04-04 23:09

hmm... måske 50mm malossi....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-04-04 23:12

Jeg har godt nok hørt om 50mm., men ved ikke om de findes. Men gad vide hvor hurtige de er.??????
Hvad med Polini Evo?