/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Webbyen
Fra : Ericsson
Vist : 460 gange
80 point
Dato : 15-04-04 18:22

Haiii med jer. Her sidder jeg og laver noget på en af mine sider. så får jeg en midi fil til at køre på forsiden og det går fint men jeg vil gerne have en midi fil på spil siden. Det går også fint men kan man ik bare få den til at køre en Gang. Istedet for at den kører konstant.

Kommentar
Fra : Ericsson

Dato : 15-04-04 18:40

Min side er følgene:

http://www.andersoglasse.webbyen.dk

ZEEEE from anduzz (Fernanduz)

Accepteret svar
Fra : shb

Modtaget 80 point
Dato : 24-05-04 19:41

kan du komme til at redigere din side som tekst?
så skal du bare udskifte true med false ved loop, så det du har på din side der ser sådan her ud:
<EMBED src=../hentfil.asp?hentfil=117760 width=1 height=1 type=audio/midi loop="true" autostart="true">
kommer til at se sådan her ud:
<EMBED src=../hentfil.asp?hentfil=117760 width=1 height=1 type=audio/midi loop="false" autostart="true">

Godkendelse af svar
Fra : Ericsson

Dato : 24-05-04 20:12

Tak for svaret shb.