/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
dvd-audio klassisk
Fra : novice
Vist : 352 gange
100 point
Dato : 15-04-04 10:55

hej!

har lige købt en dvd-audio player,er der nogle bestemte klassiske plader i kan anbefale?
er ikke selv stødt på nogle i butikkerne , har dog købt Elvis 30 # hits , lyder fandeme godt,kunne næsten gå hen og blive fan

novice

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-04 11:03

Hvad mener du med dvd-audio player - er det ikke bare en dvd afspiller?

Kommentar
Fra : novice

Dato : 15-04-04 11:13

Nix !
nyt lyd format kan spilles på almindelige dvd afspillere , men giver først pote på en dvd-audio .
kan kun anbefale at gå i hifiklubben og få en demostration , undrer mig at det ikke er mere udbredt,det er vist en 3 årgammelt!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-04 11:23

Har også hørt/set det før men egentlig ikke tænkt over det.
Men da du har så svært ved at finde musik til dyret - ser det jo heller ikke ud til at være særligt udbredt.
Kan HiFiKlubben ikke hjælpe dig med steder hvor sådanne DVDer kan købes?

Kommentar
Fra : novice

Dato : 15-04-04 11:41

Ok har fundet steder på nettet!

Axel music f.eks.(import)
ville høre om der var nogle der havde nogle anbefalinger af gode plader?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-04 15:19

Der ser da ud til at være masser.
Men og råde dig til hvad det er godt er jo umuligt da smag og behag er forskellig.

Men hvis du køber efter hvilke grupper/komponister du selv kan lide, går du da ikke helt forkert i byen.

Nu skriver du import i parentes - men du kan godt få siden på dansk http://www.axelmusic.dk/list/t_music/d_sacd?SID=d1e67eb2814753fa5c62c0d12615d5d1