/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Aprilia - Strøm
Fra : blood
Vist : 1131 gange
40 point
Dato : 18-05-02 19:00

Jeg søger et strøm diagram til en Aprilia Sonic 50.
Jeg har en Blå / Hvid ledning jeg bare ikke hved hvor høre til..
Jeg vil blive meget glad hvis i ved hvor det kan findes.

Accepteret svar
Fra : loonz

Modtaget 50 point
Dato : 18-05-02 20:46

Så vidt jeg mindes, kan du se det i din manual. Der er et diagram over alt elektronik i din Sonic. Det er vistnok på én af de sidste sider i bogen.

/Loonz

Kommentar
Fra : blood

Dato : 19-05-02 15:38

Jeg har tilsvære ikke manualen. Det er derfor jeg søger det på nettet

Ved du hvor jeg så kan finde manualen på nettet?

Kommentar
Fra : loonz

Dato : 19-05-02 15:57

Jeg tror ikke det er til at finde manualen på nettet. Du bliver sikkert nødt til at kontakte ham du har købt din Sonic af, og herfra få fat i din manual igen. Ellers prøv at spørge hos din lokale knallert mekaniker, det kan være han kan hjælpe dig.

Kommentar
Fra : kaiso

Dato : 04-04-03 00:24

Well, der er en lednig til sonic der ikke "hørrer" til noge.. jeps som er Blå/hvid... jeg er vil gætte på at det f.eks. er til en alarm ? eller noget i den dur.. men det skal ikke bruges medmindre du køber extra udstyr til din sonic

KaiSO