/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
grafikproblemer
Fra : jenslyn22
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 15-04-04 10:16

hej jeg har lige købt mig en ny computer en intel 3,2 med 1024 pc3200 ram og et ati 9600fx med 256 ram, men når jeg åbner en side åbner den kun halvt så går der et halvt sekund så kommer resten, og hvis jeg har to sider åbne samtidig og har brugt den ene et stykke tid og så skifter over til den anden så er alt tekst utydeligt og rykket oven i hinande i et halt sekund. jeg kommer fra en amd duron 1,2 med 512 pc 2100 ram og et g-force 2 med 64 mb ram som ikke gjore det der kom siderne med det samme. er der nogen som kan hjælpe mig da jeg ikke kan forstå at en bedre computer køre dårligere.

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 15-04-04 10:54

Prøv at opdatere dit grafikkort...det kan være det hjælper..

http://www.ati.com/support/driver.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-04 10:56

Har du skiftet skærm?

Kommentar
Fra : duckit.dk

Dato : 15-04-04 11:25

hvilket program sker det i?

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 15-04-04 17:24

det er samme skærm men samme indstillinger. jeg prøvet at opdatere driver men de nye driver er bare til 9600 serien og ikke kun til 9600fx og det hjalp ikke noget.

det er word der driller når jeg åbne det, og når jeg så arbejder i word og slår over i Itunes (musikprogram) så er det alle mine sange flyder sammen.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 03-05-04 12:20

Det kan jo være at det ikke er din skærm eller grafikort skyld.

Jeg vil gøre følgende:

Skærm problemer:

1: Så i fejlsikkeret tilstand og fjern dine drivere fra hardware listen
2: Opstart Normalt
3: Hent den nyeste driver og installere den.

Computer problemer:

1: Slet alle dine Temp-filer.
2: Slet dinbe spyware.
3: Kør en diskoprydning.
4: Kør en sacandisk.
5: Kør en diskdragmentering.

Hvis dette ikke virker er der noget der fucker helt vildt det akn være din skærm er helt færdig eller noget driller med din computer.

Men prøv lige disse ting, hvis ikke det hjælper så skriv lige tilbage. Så vil jeg komme med nogle andre bud.

Held og lykke.

/Steffan

Accepteret svar
Fra : Bamse4470

Modtaget 100 point
Dato : 06-05-04 10:12

Computeren du har købt er den købt gennem L'EASY ???

I så fald skal du lige kontakte dem omkring problemet... Min lillebror fik en computer fra L'EASY med nogenlunde samme problemer... Jeg ringede til L'EASY og fortalte dem om det, de stillede mig så videre til siemens... Det hele endte med at vi modtog en cd med posten, som vi satte i maskinen. den bootede selv og opdaterede firmwaren på grafikkortet...

Computeren har virket upåklageligt siden.. dette var godt nok en AMD men det har jo intet at sige når det er GFX problemer...

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 09-05-04 13:38

ja den er købt der det vil jeg prøve mange tak

Godkendelse af svar
Fra : jenslyn22

Dato : 24-05-04 16:46

Tak for svaret Bamse4470.