/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Life translator
Fra : alimak
Vist : 602 gange
100 point
Dato : 15-04-04 01:42

Er der nogen der har erfaring med det danske program Life Translator.Jeg har tænkt at købe det, men vil gærne høre andres ærfaringer med programmet. Eller om det er andre oversættelses program der er bedre/billigere.
alimak

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 15-04-04 08:07

Det ser ok. ud, men se om denne online og gratis oversætter kan opfylde dit behov

http://www.freetranslation.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-04-04 08:09

http://translation.langenberg.com/De fleste er ikke så gode til større oversættelser men til enkeltord er de ok
Hav en solrig dag Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-04-04 08:09
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-04-04 09:03

http://babelfish.altavista.com/
oversætter også web og email
Jeg har dog ikke prøvet.
Mvh Natmaden

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-04-04 09:05

du kan låne flere forskellige oversættelses programmer på biblioteket
ferik

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 15-04-04 23:31

Tak for svaret molokyle. Der sparte jeg en tusse. Og tak til alle der gad svare.
alimak

Kommentar
Fra : jjl

Dato : 26-06-04 12:51

Som jeg skrev under Engelsk-dansk program?

Jeg har brugt det i et stykke tid nu, og er rigtig godt tilfreds med det,
mest fordi at det ikke kun oversætter enkelte ord, men kan oversætte hele sætninger.
Man kan gemme oversættelser af hele sætninger, så de er gramatisk rigtige.
Og man synkronisere sin ordbog med en server på nettet,
så de ord og sætninger du oversætter får andre gavn af, og omvent.
JJL