/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
The Usual Suspects
Fra : erling_l
Vist : 601 gange
120 point
Dato : 15-04-04 01:06

... nej ikke Ram2 med slæng, men filmen med Kevin Spacey - HVOR FINDER JEG DEN ?????

Der er flere butikker på nettet som har den med i oversigten - faktisk også flere med den på tilbud til en hund - men når man så kommer ind, er den udgået. Men mon ikke den findes et eller andet sted ?

Skal bruge den som DVD, Kode 2 (og helst med danske tekster)

Mvh Erling

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-04 01:31
Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-04 01:32
Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-04 01:35

Endnu billigere - men også uden tekster
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=8356

Findes den overhovedet med danske tekster?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 15-04-04 08:24

> refi : Ja, den findes (fandtes) i dansk version: http://www.dvd4u.dk/product.asp?product=468 , så i første omgang lader jeg lige spørgsmålet stå åbent, hvis nu....

Mvh Erling

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-04-04 12:29

Hejsa

Det ser ikke ud til at der bliver lavet flere med dansk tekst,jeg har været rundt på nettet for at kikke,og alle steder skriver de.

Udgået
Det er ikke mere muligt at bestille denne udgave.
Den er ikke længere i produktion, og vi har ingen mulighed for at bestille flere eksemplarer.

http://shor.ter.dk/751773602

Men måske du er heldig at en kandubruger ligger inde med den,og måske gerne vil sælge

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-04-04 12:38

Tillæg

Hvad med at sætte en annonce i

http://www.papkassen.dk

Under Cder-DVD-Vidiofilm

http://www.papkassen.dk/BuyAndSell/showlist.asp?categoryid=24

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : goldeneye

Modtaget 120 point
Dato : 26-04-04 14:58

Har i ikke en butik i din by hvor man kan købe og sælge brugte DVD´er ?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 26-04-04 18:38

Prøver lige igen..... Herunder også BRUGT DVD KØBES, hvis OK

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 26-04-04 18:38

Prøver lige igen..... Herunder også BRUGT DVD KØBES, hvis OK

Kommentar
Fra : Dragony

Dato : 20-05-04 19:15

Hej erling_l
Jeg må sige jeg ved ikke rigtigt hvor du kan købe den men jeg har den på VHS hvis det skulle være noget???

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 21-05-04 10:36

Må indrømmre, at jeg efterhånden har smidt alle VHS ud til fordel for DVD og ønsker filmen på DVD. Men lad mig lige høre en pris ?

Kommentar
Fra : Dragony

Dato : 21-05-04 11:13

Det er ren faktisk min storebrors, men inden dagen er omme skal jeg nok få en pris til dig

Knuz Dragony

Godkendelse af svar
Fra : erling_l

Dato : 12-12-04 18:40

Findes ikke nogen steder, men jeg fik idden at søge på biblioteker, så jeg fandt en og (fy fy) er du den glade indehaver af en sikkerhedskopi . Tror goldeneys svar kom nærmest.... Tak for svaret goldeneye.