/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Dansk manual til Canon Powershot A80
Fra : William_Wallace
Vist : 285 gange
40 point
Dato : 14-04-04 23:41

Er det muligt at finde en dansk manual til et Canon Powershot A80 digitalkamera? Jeg har skrevet til Canon, men de siger bare, at man kan købe den hos en forhandler til mellem 350 og 500 kr. - yeah right! Er der ikke nogen, som kender et sted, hvor man kan downloade den danske manual i pdf? Jeg har fundet den engelske, så den danske må da også være derude et sted...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-04-04 23:50

Nej men du kan oversætte det mest interassante med denne her men det er ikke altid du kan tage hele tekststykker men enkeltord kan den da tage
http://translation.langenberg.com/
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 50 point
Dato : 14-04-04 23:52

Er det noget helt specefikt du går efter så har jeg den på dansk og kan skrive lidt til dig
Mvh Sune
Ps det er elles et fedt kamera det er jo med Dansk menu Det eneste der irriterer mig lidt er at det ikke kan zoome medens man laver video

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-04-04 07:40

Den danske manual finder du ikke på nettet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-04 23:24

Husk at lukke dit spørgsmål
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : William_Wallace

Dato : 23-04-04 23:09

Tak for svaret Sunowich - det er noget fusk, at englænderne (og alle andre engelsktalende) skal kunne downloade en gratis manual i pdf, mens man som dansker er tvunget til at give 300 kr. eller også kæmpe sig igennem en tysk eller engesk...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-04-04 00:08

Enig men sig bare til hvis der er noget du ikke forstår
Mvh sune