/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Slankekur
Fra : smoelfemor
Vist : 9574 gange
200 point
Dato : 14-04-04 21:42

En gang for flere år siden var jeg på en kur : "Rigshospitalets æggekur". Ved godt den ikke har en fløjtende fis med riget at gøre og at den ganske sikker ikke er særlig sund, men den var effektiv - MEGET.

Er der nogen af jer der kender denne kur og ligger inde med den. Jeg vil nemlig gerne hurtigt( ved godt det er den forkeret måde at gøre det på) tabe mig 10 kg inden jeg skal prøve brudekjoler

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-04-04 22:00
Kommentar
Fra : 25

Dato : 14-04-04 22:04

smoelfemor

Internet explorer, der finder du gougle: brug søgeordet Rigshospitalets æggekur, jeg har set den der, jeg tror faktisk den er effettiv.Her er linket:
http://www.spilbingo.dk/slankesiden/artikler/index.php?Side=misbrugte.htm

god fornøjelse

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 14-04-04 23:03

Hej.
10 kg. på hvor lang tid? Hvorfor ikke gøre det seriøst og være sikker på det holder?
Klik ind på :www.vaegtvogterne.dk
Det kan jeg varmt anbefale. Det virker. Har tabt ca.17 kg siden uge 48/ 2003. Startvægten var 106,5. Vægten i morges 89,8.

Det var mit råd.

Peter.

Kommentar
Fra : smoelfemor

Dato : 14-04-04 23:39

Tak for forslageneindtil nu, men det er hvad jeg selv har kunnet finde også. Det jeg mangler er den egentlige kostplan som er 14 dages beskrivelse af hvad man spiser morgen, middag , aften. De links i har giver er bare folk der fortæller/ nævner kuren

Botgaard - Har prøvet vægtvogterne. Det er ikke lige mig. Har allered tabt mig meget men med vægtkonsulenterne. Grunden til den anden kur er at jeg skal tabe mig hurtigere. Det virkede i hver tilfælde sidste - og ja jeg ved stadig godt det ikke er den rigtig eller sunde måde at gøre det på

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 15-04-04 07:46

Til lykke med den forestående begivenhed.

Jeg kan godt forsyne dig med en 14 dages kostplan, men endnu bedre, så kan du selv få en kostplan uge for uge, der sikrer dig et fornuftigt vægttab. Du kan på min side http://slankigen.webbyen.dk læse en masse om hvordan du kan tabe dig, på en hurtig og sund måde, så kiloene ikke kommer igen.

Hvis du vil have en kostplan, så kan du få den sendt hver uge ved at tilmelde dig Ole Stephensens eller Bolette Christophersen gratis hjælp. Det er en service som ydes af skandinavisk filkompagni, og den er ligesom al hjælp på mine egne sider helt gratis.

Hvis du har flere spørgsmål, skal du blot sige til.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 15-04-04 07:47

Jeg glemte lige linket. Det kommer her http://www.slank-igen.dk/(ry0uzoj5wk1a1brxnoafmv55)/pages/vaert_valg.aspx

mvh
Henning

Accepteret svar
Fra : JOYCE

Modtaget 200 point
Dato : 15-04-04 16:44

denne her er rigshospitalets 13 dages-kur, ved ikke om det kan hjælpe dig, har ikke selv prøvet den, men går i gang i morgen... så kan skrive tilbage hvordan det går...

1+8. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker
Middag: 2 hårdkogte æg, 1 tomat, dampet spinat
Aften: 1 stor engelsk bøf, salat (kinakål) m/ citron el. olie

2+9. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker

Middag: 1 skive pålægs skinke, 1 bæger yoghurt

Aften: 1 stor engelsk bøf, salat (kinakål) m/ citron el. olie

3+10. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker, 1 stk. ristet brød.

Middag: 1 tomat, kogt selleri/blomkål, 1 stk. frugt

Aften: 1 skive pålægs skinke, 2 hårdkogte æg, salat (kinakål) m/citron
el. olie

4+11. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker, 1 stk. ristet brød

Middag: 1 hårdkogt æg, 1 revet gulerod, 1 lille bæger hytteost

Aften: 1 dåse frugtsalat, 1 bæger yoghurt

5+12. dag
Morgen: 1 stor revet gulerod m/citron

Middag: 1 filet kogt mager fisk m/citron

Aften: 1 stor engelsk bøf, salat (kinakål) m/ citron el. olie

6+13. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker, 1 stk. ristet brød

Middag: 1 hårdkogt æg, 1 revet gulerod

Aften: 1 stk. kylling, salat (kinakål) m/ citron el. olie

7. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te

Middag: 1 stk. grillet kød(lam/kalvekotelet)

Aften: 1 stk. frugt

Du må ikke bruge nogen form for krydderier og kødet skal tørsteges.
Det er vigtigt at drikke mindst 2 liter vand om dagen.

Kommentar
Fra : kaffe_kande

Dato : 18-04-04 09:42

Jeg har selv prøvet overstående kur... og ja den virker faktisk. Jeg ved godt at det ikke er det bedste for kroppen og man bør stoppe den hvis man føler ubehag som hjertebanken og andet. Jeg har selv tabt 6 kilo over de 13 dage og.... NEJ de er ikke kommet på igen, sidst jeg prøvede den var i starten af december og min vægt er stabil.
God fornøjelse, men husk at stoppe hvis der føles ubehag

Kommentar
Fra : 25

Dato : 18-04-04 11:40

Hvad med ananaskuren, det kan man tabe sig hurtigt på, kalorier o.s.v. står på dåsen, det smager godt og er godt for fordøjelsen.

Godkendelse af svar
Fra : smoelfemor

Dato : 26-04-04 16:41

Tak for svaret JOYCE.

Det var lige præcis den jeg tænkte på. Nu håber jeg bare de ting ned som jeg ellers normalt ikke bryder mig om bla spinat og selleri

Kommentar
Fra : JOYCE

Dato : 27-04-04 08:46

nu er min kur snart færdig, og jeg har tabt mig ca 7.5 kg.
så jeg håber den er lige så effektiv for dig :)

Kommentar
Fra : smoelfemor

Dato : 20-06-04 23:19

Det var den. Der røg 7 kg og jeg er næsten i mål nu

Kommentar
Fra : Paape

Dato : 06-06-07 19:47

Har det ikke været vildt hårdt at gennemfører den kur ?
-Man får jo næsten ikke lov til at spise noget mad ? :D