/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rom til rimelige penge?
Fra : Axelise
Vist : 301 gange
100 point
Dato : 14-04-04 20:44

Jeg skal snart afsted på bryllupsrejse med min mand til Rom. Jeg har været der før og foretrækker at bo meget centralt i denne smukke by. Vi har også booket hotel; et skønt 3-stjernet midt mellem Pantheon og Trevifontænen. Perfekt, men det er DYRT!
Så mit spørgsmål er: Er der nogen, som kender et godt og billigt sted i Rom (helst centralt og ikke ved banegården), - det behøver ikke at være 3-stjernet, bare rent og ok? Vi skal betale 200 euro i døgnet på vores hotel, hvilket er ok, når nu det er bryllupsrejse....men det kunne jo være, at jeg kunne få et par gode tips. Også gerne omkring gode madsteder.
Malene

Accepteret svar
Fra : Lexi

Modtaget 110 point
Dato : 14-04-04 21:50

Hej - og tillykke med brylluppet.

Jeg har prøvet at lave en søgning hos http://www.mrjet.dk og har fundet en del steder som du kan se på - prøv evt. selv at søge videre.
http://book.mrjet.dk/hotel/hotbookstep2.asp?iatakod=ROM&check_in_day=21&check_in_month=2004-04-&check_out_day=28&check_out_month=2004-04-&NumAdt=2&minservice=0&x=32&y=7

Ha´ en rigtig god tur!!

Godkendelse af svar
Fra : Axelise

Dato : 14-04-04 22:10

Tak for svaret Lexi.

Kommentar
Fra : Obur

Dato : 16-04-04 14:14

Hej Malene - tillykke med brylluppet
Du skal kun trykke ind på www.ratestogo.com her kan du få 1-2-3-4-5 stjernet hoteller til halv pris hvis du kan vente med at bestille til max 20 dage før i skal afsted jo længere du venter jo billigere bliver det.
Eks her og nu 5* incl. buffe breakfast - nomalt 220 euro nu, idag 60 euro.
God fornøjelse og pas på lommetyvene.
mvh Ole