/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
HJÆLP os!!!
Fra : gisele
Vist : 614 gange
100 point
Dato : 14-04-04 20:44

Hej!!!

Min lille familie søger efter en andelslejlighed i Københavns området... Jeg ville bare høre om der er en der har en ?!! Total optimistisk af mig at spørge om herinde *ss* Men det skader jo ikke at fohøre sig... Hvis ikke, ville jeg blive MEGET glad for at høre hvor på nettet jeg skal søge, andet end DBA og Andelsmaxx..

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 14-04-04 21:22

Du kan jo prøve dette link:
http://www.ledigelejligheder.dk/do_adv_search.php?

Der er et par stykker - en på Frederiksberg på 63 m2 og en i Ballerup på 94 m2.

Accepteret svar
Fra : kathjul

Modtaget 100 point
Dato : 05-05-04 23:32

Hej....er også på jagt efter andel. Gisele, har du nogle erfaringer med andelsmaxx? er lidt skeptisk til at skulel betale 300 kr., hvis nu det ikke er noget alligevel, altså hvis lejlighederne rent faktisk ikke findes el. noget.....

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 09-07-04 01:05

Hej Kathjul

Jeg har ikke været herinde i meget lang tid - så har først set dit indlæg nu - sorry!!
Vi har betalt kr.300 til andelsmaxx og skriver tit på lejlighederne derinde, men får sjældent svar og hvis vi får et vil folk have ml kr. 300.000 og kr. 600.000 under bordet. Det er kun rige mennesker der har så mange penge sparet op. Men man kan vel være heldig - who knows ?! De har også lejelejligheder, men har ikke skrevet på nogle af dem...
Nu har folketinget jo også besluttet sig for at forøge andelsprisen til næsten ejerlejligheds priser pga. det sorte marked. Tror det træder i kraft efter sommerferien, så nu gælder det om at være hurtig - så man stadig har råd...

Mvh
Gisele

Godkendelse af svar
Fra : gisele

Dato : 06-07-05 14:28

Tak for svaret kathjul.