/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Prob. med word 2003
Fra : hojriiskim
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 14-04-04 20:02

Hej
jeg har et par problemer med MS word 2003.
For det første, når man åbner word, viser den ikke automatisk toppen og bunden af papiret. kan man få den til det?

nr 2:
Jeg anvender matematik programmet Mathtype 5 til at skrive ligninger osv med. Når man har indsat en ligning(indsættes som en form for billede) kan man dobbeltklikke og så åbnes mathtype, og der kan man så ændre det man har skrevet.
Det kunne jeg godt færhen, nu er den begyndt at skrive: "Dokumentet kan ikke åbnes. Brugeren har ikke tilstækkelige adgangsrettigheder."
Jeg har prøvet at geninstallere begge programmer, men det har ikke hjulpet...
Hvad er der galt og hvad gør jeg ved det?

på forhånd tak...

Kim

Accepteret svar
Fra : sion

Modtaget 100 point
Dato : 14-04-04 22:39

Jeg tror jeg har forklaringen på det første problem. Man kan klikke i toppen eller bunden af papiret, og få word til at fjerne det blanke stykke og mellemrummet - og så kan man naturligvis også klikke for at få det til at se normalt ud igen.
Sådan gør du: Før musen hen over toppen eller bunden af arket. Så skulle curseren blive til to små lodrette pile der mødes. Klik så.

Spørgsmål 2 har jeg ikke svaret på.

Simon

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 15-04-04 14:20

tak for svaret på det simon...
men det største problem er det andet... hvis det kan hjælpe nogen, skriver word også kommandoen kan ikke udføres, fordi en dialogboks er åben. klil ok, og luk åbne dialogbokse for at fortsætte..

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 13-08-05 21:13

Tak for svaret sion.