/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
vidvinkel til olympus om 10
Fra : lark
Vist : 560 gange
30 point
Dato : 18-05-02 07:44

Hvor er der mon mulighed for at finde en vidvinkel til et sådant halvgammelt apparat?
hilsen LARK
nemura@hotmail.com

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-05-02 10:39

Hej Lark

On Sat, 18 May 2002 05:44:05 GMT, "lark" <lark.news@kandu.dk> wrote:

>Hvor er der mon mulighed for at finde en vidvinkel til et sådant
>halvgammelt apparat?

Da OM10 ikke er andet end en billigmodel af de mere kendte Olympus OM1
og OM2 kan du använde samme objektiv på din OM 10 som på disse.

Du bör altså kunne hitte en vidvinkel i den närmeste fotohandel som
sälger brugt udstyr.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige

Accepteret svar
Fra : melchiorsen

Modtaget 30 point
Dato : 20-05-02 00:42

Hej lark !
prøv lige fotoc.dk de har en brugtliste, hvor du finder hvad du søger. bla 3 stk 28mm f:3,5 til 995,- stk. De passer til din OM 10'er.
mvh melchiorsen