/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
en go' hår géle??
Fra : Thomas_engel
Vist : 368 gange
60 point
Dato : 13-04-04 22:25

ey....jeg leder efter en god hår géle, den skal ikk stive så meget bare holde mit hår i form i længere tid..nogen der kender en god en???

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 13-04-04 23:04

Hej Thomas_engel

Hvis det bare er et hårmiddel der skal holde på din frisure en dag, da det er vandbaseret, dvs du vasker det ud, når du vasker dit hår, kan du bruge, et middel som du kan købe hos din frisør. Det heder, Osmo, essence, Sharper'tm Maker.
Jeg bruger det selv. Det giver samtidig dit hår "en levende glans". Min kone elsker at lave forskellige frisure på mig. Det er OK, da jeg vasker det ud, næste morgen når jeg går i bad.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-04-04 23:23

Hej Thomas_engel

Jeg så i fjernsynet "de fantastiske 5" og én af dem anbefalede alm. vaseline da det også er vandbaseret..........men om det virker og om det er godt, skal jeg ikke kunne sige

//Toupie

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 14-04-04 01:50

Psst-gel fra Fructis er også rigtig godt......

Kommentar
Fra : return

Dato : 15-04-04 08:27

måske er dette en mulighed navnet er : American CREW og det fås i fler varianter det et måske lidt dyrt ca 143 kr og har købt mit hos en frisør og det gode ved det er at man ikke skal bruge ret meget og at det holder håret dagen lang og så får det heller ikke håret til at se fedtet ud .

Kommentar
Fra : jettelund

Dato : 16-04-04 21:49

du kan også gå på apoteket og købe gelantine pulver. Du skal så opløse en lille tsk. pulver i meget varmt vand. det er nu lige til at putte i håret og det er super og helt uskadeligt i forhold til meget af det andet %#%#& der sælges hilsen jette

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 27-06-04 14:14

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.