/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
solfilm
Fra : mitsu2
Vist : 610 gange
10 point
Dato : 17-05-02 18:09

hejsa vil lige høre om nogen der ved hvordan de proffesionelle de gør når de montere film i en buet bagrude??
ps:
jeg har prøvet med varme pistol osv og det lykkedes bare ikke,ved så ik om det er fordi jeg ikke bruger det film de anvende..håber i kan hjælpe..

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 10 point
Dato : 18-05-02 23:13

Limer det direkte på ruden

Kommentar
Fra : bmw

Dato : 28-05-02 19:36

du skal købe noget specialt solfilm det du køber i bilforretninger elleri et supermarked er noget lort.hvis du køber noget ved en skiltemaler eller solfilm's montør,skal du bare ligge det over ruden udvending og så varme det med en varmepistol så det får rudens form,og så skal du sprøjte sæbe vand på ruden indvendig og så på med filmen og så skrabe med en gummispartel så sæbe vandet kommer væk.(jeg arbejder på en skilte fabrik)