/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Explorer.EXE har fundet en fejl og afslu~
Fra : mikkelsmail
Vist : 585 gange
50 point
Dato : 13-04-04 21:13

:0( ... Når jeg går ind i min mappe med film ... Kommer explorer hele tiden med en fejl og vinduet skal lukkes ..

Fejlsignatur:
AppName: explorer.exe AppVer 6.0.2800.1221 ModName: mpeg2dmx.ax
ModVer: 2.0.84.30429 Offset: 0000dff3

Jeg kører XP home (Original) ... Hvordan løser jeg problemet ...?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-04-04 21:34

Tror det er en codec fejl.
Du har nok sat mappen til at vise billed detaljer og der er så et codec der konflikter med explorers billedviser.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-04-04 22:41

Har du alle de nye opdateringer til explorer.
Det var en fejl der tit kom i starten - så kunne man lukke ned og lukke op igen og så var fejlen væk.
Jeg har ikke selv oplevet den fornylig - så medmindre du lige har opdateret så gør det.

Kommentar
Fra : Tigerdyr2004

Dato : 13-04-04 22:56

Det har højst sandsynligt ikke noget med en codec at gøre. Prøv enten at gøre som "refi" siger, ellers prøv at teste din computer for virus! Prøv f.eks. denne side http://us.mcafee.com/root/register.asp? og udfyld felterne, og McAfee tester din computer for inficerede filer (smittede filer) og det er ganske gratis

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-04-04 23:06

Hejsa

Højreklik på denne computer-vælg egenskaber
Vælg fanen avanceret
Gå ned hvor der står start og genoprettelse
Og klik på fejlrapportering
Så går du ind og deaktiver fejlrapportering og klikker på ok.

Så kommer den der fejlmelding aldrig mere
I starten poppede den der fejlskildt også op hos mig hele tiden,men jeg brugte overstående måde
Og siden er den ikke kommet
Om min pc kører perfekt

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Tigerdyr2004

Dato : 13-04-04 23:09

Jamen Brian. Det kunne jo tyde på at din computer har et problem, men at du bare ikke vil acceptere det (hihihi). Nej. Det er ikke så god en ide at ignorere problemet, for det kunne let blive værre.

---Tigerdyr2004---

Kommentar
Fra : mikkelsmail

Dato : 13-04-04 23:15

Jeg har allerede scannet for virus flere gange med Norton Aniivirus ... Har slået den der fejlrapportering fra, men problemet er der stadig - den lukker bare mappen ned .. Såhh problemet er ej løst ...?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-04 00:41

Prøv at åbne en almindelig mappe, der ikke har detaljer tilsluttet! Så går du ind under mappeinstillinger og Vis og trykker på knappen anvend på alle mapper! Så prøv at åbne din film mappe igen!

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 17-04-04 14:09

Jeg har før haft samme problem, det jeg gjorde var at installere Ad-Aware 6.0 fra Lavasoft- det virker og er ganske gratis!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:11

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : speedlover123

Dato : 09-10-05 18:18

hvorfor er der ikke nogen der kan svare på det her!?????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-10-05 22:04
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-10-05 22:05

Prøv at søg efter filen mpeg2dmx.ax og omdøb den til mpeg2dmx.old