/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
spam hvornår
Fra : granslam
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 13-04-04 18:20

hvornår er det spam ??? http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=61945
6/13 tips

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 60 point
Dato : 13-04-04 18:24

Jeg mener helt klart at det burde forbydes..................
Han tjener jo penge på kandu.dk
Kunne i det mindste oplyse at han får to kr. hver gang en eller anden hopper på den.............

>>Kandu Giv ham en advarsel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mordex.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 13-04-04 18:38

Er HELT enig med Mordex!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-04 18:42

Den er da væk - eller virker linket ikke.

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 13-04-04 20:14

Uden at kunne sige det med sikkerhed, så ligner tilbuddet det jeg uopfordret fik tilsendt på en mail, og derfor omgående slettede. Jeg har herefter "bandlyst" ham fra min mail og alle yderligere mails fra ham bliver ganske automatisk overført til slettet post uanset hvad de måtte indeholde.
mvh

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 13-04-04 20:20

Varla det er sq da det man kalder spam ik
mvh Granslam

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-04 20:22

Ja - det er spam.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 13-04-04 20:32

det kan man vel melde til nogen ?? hvis det er fra danmark ik

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 13-04-04 20:33

emesen har du fået linket til at virke ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-04 20:35

Ja ja men jeg hopper ikke derind.

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 13-04-04 20:41

Jeg er enig, det er spam. Jeg får ofte såkaldte "Nigeria-breve", og i forbindelse med balladan på Haiti kom der nogle "Haiti-breve". Der dukker også andet op af samme art, og de bliver ALLE bandlyst og senere overføres de automatisk til slettet post. Sådan.
I øvrigt undrer det mig at samme mails afsendes fra så mange forskellige adresser, og med næsten enslydende indhold, men reelt hver eneste gang det samme, og hvem i alverden har fanget min mailadresse - og hvor.
Men jeg er begyndt at jagte spyware mere systematisk, og det synes at have nedsat antallet af henvendelser, eller er det min omgående sletninger.
Jeg er ligeglad, men tror ikke på noget internationalt internet-politi. Så lyder Bill Gates ide om at intet kan afsendes uden at der bliver brugt 10 sekunder af ens egen computertid for hver mail egentligt meget godt, men hvordan han vil administrere dette ved masseafsendelser til flere modtagere, det aner jeg ikke.
Altså hvis nogen afsender 360 mails, så vil ens egen computer være blokeret i en fuld klokketime. Dette kan så efter behov udvides.
mvh
Varla

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 13-04-04 20:47

emesen den var sq god

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-04 20:55

Jeg mener - jeg fandt alle disse tips - og her stoppede jeg.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 15-04-04 19:34

Mon ikke de fleste tænker sig om, når de ser den liste?
mvh
binky

Godkendelse af svar
Fra : granslam

Dato : 20-04-04 21:02

Tak for svaret Mordex.