/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp Til Indkøbskurv!!!! Plzz hjælp
Fra : W3rzax
Vist : 393 gange
150 point
Dato : 13-04-04 15:53

Heii Gutter/Damer.... HeHe:D
Jeg vil bare gerne vide hvordan man laver en indkøbskurv til en hjemmeside....
hvis der er nogen som kan/gider at hjælpe vil jeg blive meget glad....
Jeg har søgt på www.google.com og har ikke fundet noget...
Håber der nogen som kan hjælpe!!!!

På Forhånd Tak!!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-04-04 17:25

Du skal hente et program, der kan udføre disse funktioner, normalt koster de ret meget, men jeg har set nogle der er gratis.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 13-04-04 17:32
Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 150 point
Dato : 13-04-04 17:36

Hej W3rzax...

Her har du en dansk indkøbskurv!:
http://www.script.dk/sourcecode.jsp?resourceId=184

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 13-04-04 17:51

Selvfølige hvis i har den på dansk ville det være dejligt...
Men Cooper http://www.script.dk/sourcecode.jsp?resourceId=184 kan man hente den der også???

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 13-04-04 17:58

Sorry Cooper man kan godt dl det der det er bare mig der er lidt træt.. sorry
:D

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-06-04 07:39

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : W3rzax

Dato : 20-06-04 18:31

Tak for svaret dscoop80.