/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
lag problem
Fra : tronddk
Vist : 422 gange
50 point
Dato : 12-04-04 22:20

hej jeg sidder og spille rimlig meget warxraft 3 og har aldrig haft et problem med at jeg lagger jeg har en 1024/300 forbindelse og jeg bruger 300 mb ram når jag spiller med alt det andet jeg har inde men det har jeg altid brugt så imens jeg spille det gik fin så lige pluslig inde i et spil så begynte den og laaaaag hele tiden med 2-10 sek imelemen og så bliver man alså kicket men er der nogle der ved hvordan man får det fucking lag væg (jeg har et virusprogram inde det hedder trend micro internet secruity i en forkortelse hedder det tmis) håber i svare så hurtig i kan for elsker og spille war3 ft

Kommentar
Fra : Jacx

Dato : 12-04-04 23:04

har du prøvet at lukke din virus prg ned mens du spiller ?

Accepteret svar
Fra : PANO

Modtaget 60 point
Dato : 12-04-04 23:37

Hey Trond !!

Er du sikker på at du har lukket for Messenger, Icq, Kazaa, osv. :). Hvis du tjekker din forbindelse inden du går ind og spiller kan du vel se om der er andet der suger på din forbindelse ?? Hvis ikke der er aktivitet er det din internet leverandør du skal have fat i da det sikkert ligger i deres servere. Hvilken forbindelse har du evt ???

PANO

Ps. Spiller selv lidt Counter-strike

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 13-04-04 00:00

jeg spiller også meget cs. jeg har fundet ud af at vis min pc bliver for varm så begynder det at lage lidt. jeg træker den ud fra vægen så den bedre kan komme af med varmen

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 13-04-04 09:36
Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 13-04-04 17:54

381 NEW OBJECTS ER DET IKKE SKIDT SKAL JEG SÅ IKKE BARE SMIDE DEM I quarantine (føst maker den med sådan et lille flueben) for detr har jeg gjort er det det rigtige jeg har gjort ?

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 13-04-04 21:43

Tak for svaret PANO. men hvel da sige at jeg c:/formate 2 min com på torsdag for at få den som ny igen for så kan jeg samtidig komme af med 3-5 ddl fejl som jeg har haft i 2 uger men hvis i hvel teste jeres net kan i gøre det med teledanmark udemærke hastighedstest på http://81.19.245.211/speedtest/start_test_2.html den er rigtig god

Kommentar
Fra : PANO

Dato : 14-04-04 22:02

En speedtest siger ikke noget om LAG problemer i sig selv, men derimod kan man selv lave en tracert i cmd der kan du se din ping-tid >ms til en hvilken som helst IP.

PANO