/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
byggrund ved Aalborg
Fra : yesboss
Vist : 368 gange
20 point
Dato : 12-04-04 14:34

Vi er et par der gerne vil bygge træhus i nærheden af Aalborg.

Der er ikke noget af interesse ved ejendomsmæglerne i området. Er der nogen der har et alternativ til hvor vi ellers kan søge.

jesper

Kommentar
Fra : IRosted

Dato : 12-04-04 14:51

ja i Storvorde 12 km sydøst for Aalborg

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 12-04-04 15:16

...mere specifict?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 12-04-04 15:41

> yesboss
Du skriver ikke hvor I bor. Men i en af påskeaviserne fra Nordjyske Stiftstidende var der et KÆMPE boligtillæg. Alt hvad der er / var til salg i Påsken kunne findes her. Har I læst / set dette ?
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 12-04-04 15:54

> yesboss
Er det et sommerhus eller helårshus ?
Inden for det seneste har der været et helt FANTASTISK helårs-træhus til salg. Så vidt jeg husker omkring Terndrup.
/PG

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 13-04-04 11:55

Vi bor i Biersted!

Det er en helårsgrund, vi søger efter og har tjekket aviserne, der er bare ikke så mange grunde deri.

Kommentar
Fra : IRosted

Dato : 14-04-04 09:08

Storvorde er i Sejlflod kommune grundene koster fra ca 300.000 til 5-600.000 kr.

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 15-04-04 17:11

Det er desværre meget for dyrt!

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 20-05-04 01:49

hallo, er det ikke på tide at lukke dette spørgsmål ? .. accepter ét af svarene !
/PG