/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvilken AntiVirus ?
Fra : Donny
Vist : 622 gange
20 point
Dato : 16-05-02 22:26

Lige nu bruger jeg Norton AV 2002, men det er utilfredsstillende, da den har overset en virus til trods for at den er opdateret.
Hvilket AntiVirusprogram kan anbefales ?

Accepteret svar
Fra : 2mmy

Modtaget 30 point
Dato : 16-05-02 22:29

Er det Keez den har overset?

PC-Cillin er utrolig godt, jeg er i hvert fald glad for det. Du kan prøve det gratis i 30 dage. Hvis du følger dette direkte link, vil du slippe for, at skulle udfylde formularen:
http://www.antivirus.com/pc-cillin/download/download.asp

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 16-05-02 22:30

Hvad er Keez mon, tror jeg mente Klez

Kommentar
Fra : Donny

Dato : 16-05-02 22:35

Jeg havde BKDR_SDBOT.A ( http://www.antivirus.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=BKDR_SDBOT.A )
Den overså Norton.
Jeg har hentet en trial af PC-Cillin og har kørt med 97'er versionen af det.
Det er rigtig godt.
Kender du en forhandler af det her i Danmark ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-05-02 21:48

På mit arbejde har jeg, på alle stationer og de fleste servere installeret
Norton Antivirus Coorporate edition.. (med central styrring af updates)

Den har endnu ikke sluppet en virus igennem..
Da vi bl.a har en mailserver der hoster en del ydre brugere, modtager vi en
del vira hver dag.. alle snuppes, og vores interne system har ikke haft
antydningen af virus siden...

Jeg vil uden tvivl anbefale den.. (jeg bruger den selv hjemme)

Mvh Dennis

"Donny" <Donny.news@kandu.dk> wrote in message
news:VwUE8.8120$HN.332019@news010.worldonline.dk...
> Lige nu bruger jeg Norton AV 2002, men det er utilfredsstillende, da den
> har overset en virus til trods for at den er opdateret.
> Hvilket AntiVirusprogram kan anbefales ?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 16-05-02 23:44

Hej

Nu vi er ved at dele ud af erfaringer med gode Antivirusprogrammer,---så vil jeg lige hejse flaget for et Kanon-program der hedder " InoculatIT Personal Edition" intet virus har endnu kunnet bryde denne sikkerhed. Den kan opdateres dagligt,-særligt i denne tid, hvor vi oversvømmes med den ene orm eller virus efter den anden.
For ikke så længe siden kunne programmet Downloades gratis,--men pgr. af omlægninger er det sket med det.
Du kan læse mere om programmet her :https://www2.my-etrust.com/services/ipe_support

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-05-02 22:04

Thu, 16 May 2002 20:25:41 GMT, skrev "Donny"
<Donny.news@kandu.dk>:

>Lige nu bruger jeg Norton AV 2002, men det er utilfredsstillende, da den
>har overset en virus til trods for at den er opdateret.

news:dk.edb.sikkerhed.virus vil nok være et bedre sted at spørge.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 17-05-02 00:14

Hej
Jeg glemte at sige, at i kan hente et crack, så demoen bliver til fuld.v.
http://astalavista.box.sk/cgi-bin/robot?srch=+pc+cillin+&submit=+search+

Turbo

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 17-05-02 01:57

Hej!

Jeg har efterhånden prøvet mange forskellige antivirus-programmer og jeg har oså hørt at PC-Cillin er utrolig god.

Jeg benytter selv p.t. InocullateIT og har aldrig haft virus efter at jeg begyndte at bruge InocullateIT. Som Parkenss skriver er der næsten daglige opdateringer, eneste problem, er at det ikke bliver ved med at være gratis. Men jeg har næsten besluttet mig at købe prgrammet, når det på et tidspunkt ikke mere er gratis at benytte.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 17-05-02 07:44

turbo.dk >> Prøv lige, at læse de andre indlæg før du poster - det er omtalt.

Kommentar
Fra : als

Dato : 17-05-02 08:03

Jeg går også ind for PC-Cillin. Har klaret ALLE virusangreb. Det er nemt at bruge og opdateres automatisk. Har prøvet de fleste, men har kun været tilfreds med PC-Cillin samt det gratis Antivir. Antivir skal du huske selv at opdatere, men scanneren er knagende god. Fuldt på højde med købescannerne, men altså PC-Cillin hvis du vil betale lidt for en scanner.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 17-05-02 08:15

PS:

Glemte lige at skrive at du kan hente en gatis Trial version af programmet,-med fuld opdatering her:
https://www2.my-etrust.com/commerce/buy.it.cfm?CFID=5140094&CFTOKEN=3713f32%2D0007936a%2D265d%2D1ce4%2D97ed%2D2f0eac14303f

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 17-05-02 18:08

Kære 2mmy
Istedet for at hakke på andre så brug din lille Iq på at hjælpe andre..Drengerøv
Lad os der har haft vores viden siden pc`s barndom være og prøv at lære bare lidt..hvis du kan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-05-02 18:48

Ja, det er den forkerte NG, men jeg er nu alligevel nysgerrige efter at vide
hvilken virus der slap igennem?
Jeg kan ellers KLART anbefale www.kav.ch ...

"Donny" <Donny.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:VwUE8.8120$HN.332019@news010.worldonline.dk...
> Lige nu bruger jeg Norton AV 2002, men det er utilfredsstillende, da den
> har overset en virus til trods for at den er opdateret.
> Hvilket AntiVirusprogram kan anbefales ?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : Donny

Dato : 18-05-02 17:13

Tak for svaret 2mmy.
Jeg har valgt at køre med PC-Cillin.
Nu vil jeg bare se om det er til at købe her i landet.